تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820461720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاماندگان از سفر کربلا شهرستان قرچک به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) می شتابند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: جاماندگان از سفر کربلا شهرستان قرچک با پیاده روی در روز اربعین از مسجد جامع به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) می شتابند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل ازقرچک آنلاین ; جاماندگان از سفر کربلا با پیاده روی در روز اربعین می توانند با پیوستن به خیل عزاداران سیدالشهدا(ع) در ساعت 6:30 صبح اربعین همگام با زائران پیاده اباعبدالله(ع) از مسجد جامع شهرستان قرچک تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) پیاده روی کنند.
در این پیاده روی که مردم شهرستان ورامین بصورت خود جوش به زائران قرچک می پیوندند تا هم گام با هم به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بروند.
در روایات آمده است برخی شیعیان نزد امام هادی(ع) رفتند و گفتند ما از زیارت کربلا آمدیم (در آن زمان که بنی عباس حکومت می کردند این سفر و زیارت بسیار برای شیعیان مشقت داشت) و حضرت در جواب فرمود که شما در ری زیارت عبدالعظیم را انجام دهید، مثل این است که امام حسین(ع) را زیارت کرده اید.
در این مسیر ها مکان های در نظر گرفته شده برای برپایی ایستگاه های صلواتی تا زائران پذیرایی شود و در طول مسیر وسایل نقلیه برای کسانی که نتوانند ادامه مسیر دهند فراهم شده است و نیروهای انتظامی امنیت مسیر را فراهم نموده و نیروهای هلال احمر امداد های لازم را برای زائران انجام خواهند داد.
... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
جاماندگان از سفر کربلا شهرستان قرچک به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) می شتابند






سه شنبه ، ۱۰آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن