تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس: تبریز می‌تواند قطب اقتصادی کشور باشد/ نقش شهرداری در ارتقا جایگاه اقتصادی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:
تبریز می‌تواند قطب اقتصادی کشور باشد/ نقش شهرداری در ارتقا جایگاه اقتصادی
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به نقش شهرداری در ارتقا جایگاه اقتصادی تبریز گفت: کهن شهر تبریز از دیرباز ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی داشته و می‌تواند در کشور قطب اقتصادی مهمی باشد.

خبرگزاری فارس: تبریز می‌تواند قطب اقتصادی کشور باشد/ نقش شهرداری در ارتقا جایگاه اقتصادی



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تبریز، رضا رحمانی در دیدار با شهردار و پرسنل این منطقه اظهار داشت: تبریز ظرفیت بالایی در منطقه خاورمیانه دارد و با توجه به دسترسی به بازارهای اروپا و کشورهای همسایه تنها اراده و همت عمومی مسئولان و همکاری مردم را می‌طلبد تا بتوانیم به نتایج مهمی دست یابیم.
وی با اشاره به مسائل کشورهای همسایه چون ترکیه و روسیه گفت: شرایط فعلی حاکم بر منطقه می‌تواند فرصت خوبی برای ایران باشد تا در پیشبرد اهداف و پروژه‌های صنعتی گام مهمی در منطقه برداریم.
رحمانی افزود: هر کدام از ما در موقعیت و جایگاه خود وظایفی داریم، اما وظیفه بزرگی نیز در قبال تبریز داریم که باید برای رونق این کهن شهر قدم برداریم.
وی خاطرنشان کرد: امروز بیشترین تاکید و تلاش دشمن بر این است که مردم ناراضی باشند، از این رو هر کسی برای رضایت مردم قدم بردارد مصداق دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب حرکت کرده و مقابل دشمن ایستاده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه در منطقه 6 این روحیه را بین همکاران و پرسنل خدوم شهرداری دیدم، گفت: باید این روحیه بسیجی را حفظ کنیم و به خصوص در مناطق حاشیه‌شهر همواره باید روحیه خدمت جاری باشد.
رحمانی گفت: رهبر کبیر انقلاب همواره می‌فرمودند «مردم نور چشم ما هستند» ما هرچه داریم از همین طبقات محروم جامعه است، در شرایط حاضر نیز خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌دریغ همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
این نماینده مجلس گفت: با شرایط جدید که بحران در تمام ادارات و ارگان‌ها حاکم است، شهرداری تبریز از جمله سازمان‌هایی است که با وجود رکود و مشکلات جاری رونق دارد و فعالیت و خدمت‌رسانی را به نحو احسن پیگیری می‌کند.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری کلانشهر تبریز در جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌های کلان اقتصادی در تبریز گفت: با وجود کاهش ساخت و سازها و منابع درآمدی شهرداری طرح و پروژه‌های بزرگی را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با اولویت‌دهی به اشتغالزایی جوانان و توسعه همه جانبه شهر اجرا کرده است.
رحمانی، منطقه غرب تبریز را به لحاظ قرار گرفتن در منطقه‌ای صنعتی دارای ظرفیت‌های درآمدی بالایی دانست و گفت: مردم همدلی و همکاری خوبی در توسعه و پیشرفت اقتصادی این منطقه با مدیریت شهری داشته‌اند که ادامه این راه نتایج ارزنده‌ای برای تبریز به ارمغان خواهد آورد. انتهای پیام/60002/ع

http://fna.ir/QO5HI4





94/09/10 - 14:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن