تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانمايي۱۳ پاركينگ موتورسيكلت در هسته مركزي شهر قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۱۲ب.ظ)
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم: جانمايي۱۳ پاركينگ موتورسيكلت در هسته مركزي شهر قم موج - قم - مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از جانمايي ۱۳ پاركينگ موتور سيكلت در قم خبرداد و گفت: خودروهاي مختلف با جرثقيل به پاركسوار شمالي منتقل مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با اشاره به نياز به ساماندهي موتورسيكلت ها در شهر قم گفت: طرح جمع آوري موتور سيكلت هايي كه در شهر قم وجود دارند و به صورت نامنظم در معابر و پياده‌رو ها پارك مي كنند در دستور كار كميته فني شوراي ترافيك استان قم قرار گرفته است.
وي افزود: دستور قضايي براي ساماندهي اين موتور‌سيكلت ها گرفته ايم و بازديد فرماندار و عوامل اداره كل حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از نقاط مختلف شهر انجام شده است. در واقع اين طرح مشاركتي بين پليس راهور و شهرداري قم است.
حسين شعبانزاده با اشاره به اينكه متولي اين طرح سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم است، خاطرنشان كرد: نقاطي به عنوان پاركينگ عمومي در نظر گرفته شده است و موتور سيكلت ها به اختيار به اين پاركينگ‌ها مي‌روند و پارك مي‌كنند و همچنين نقاط و معابري به عنوان محل حمل با جرثقيل با بنرها و تابلوهايي مشخص شده است.
وي تصريح كرد: تابلوي حمل با جرثقيل مختص موتورسيكلت در پياده رو و معابر هسته مركزي شهر نصب مي شود و موتورهايي كه بدون توجه به اين تابلوها در هسته مركزي شهر پارك مي كنند از سوي يدك كش هاي پليس به محل هايي كه مشخص شده اند، حمل مي شوند.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با اشاره به اين‌كه پارك سوار شمالي براي دپوي موتورها در نظر گرفته شده است، گفت: اين كار از سوي شهرداري انجام نمي شود و پيمانكاري كه با ناجا قرار دارد كل موتورهاي مختلف را از معابر جمع كند و با اين طرح تلاش مي‌شود موتورهايي كه به صورت نامنظم ونازيبا در هسته مركزي شهر پارك شده ساماندهي شود.
وي با اشاره به اين‌كه ۱۳ مركز براي پارك موتور سيكلت در نظر گرفته شده است تصريح كرد: پايانه وحدت، كوچه مخابرات در خيابان ۱۹دي، كوچه آب انبار سيد عرب، پايانه بهار، پايين صحن جوادالائمه در بلوار زائر، ميدان مطهري مقابل اداره كار، ميدان روح الله، جنب پاساژ زمزم، پاركينگ شرقي و تقاطع عمار ياسر-انقلاب محل هايي هستند كه براي پارك موتورسيكلت ها در نظر گرفته شده است.
شعبانزاده خاطرنشان كرد: بسياري از افراد از پارك موتورسيكلت هاي خود در معابر اصلي احساس امنيت مي‌كنند زيرا به دليل اين‌كه محل تردد افراد است و مردم ناظر هستند امكان سرقت كمتر است به همين دليل نيز پارك در كوچه پس كوچه‌ها كمتر است.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با اشاره به اين‌كه سعي شده محل‌هاي پارك موتورسيكلت در محدوده هسته مركزي شهر باشد، گفت: مبلغ ورودي اين پاركينگ‌ها۳۰۰تومان است و علاوه بر آن امنيت هم دارد و موتورسواران مي توانند با خيال راحت و بدون قفل موتورهاي خود را در اين محل ها پارك كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن