تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلمنامه ای بر اساس کتاب نامیرا آماده شده/ رهبری خواندن این کتاب را به همه توصیه کردند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: کرمیار: نامیرا یعنی نمردنی ، جاودانه و کسانی که در کربلا به شهادت رسیدند؛ طبق نص صریح قرآن شهدا نمرده اند و نزد خدایشان روزی می خورند و این موضوع باعث انتخاب عنوان کتاب به نام به این عنوان شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از نسل فردا ؛ نقد و بررسی کتاب نامیرا با حضور صادق کرمیار نویسنده کتاب در سالن شهید علم الهدی دانشکده فنی دانشگاه اراک برگزار شد.
کرمیار در ابتدای این برنامه با خرسندی از حضور خود در شهر اراک عنوان کرد : ما در دوران دفاع مقدس که راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل بودیم بارها به اراک آمده ام و خاطرات خوبی از آن روزها در اراک به خاطر دارم.

وی در ادامه درباره چگونگی و انگیزه خود برای تالیف کتاب عاشورایی نامیرا گفت : یکی از دوستان من در محفلی اشاره به ماجرای عبدالله بن عمیر کرد و من بعد از آن به برخی مقاتل از جمله مقتل عضدی نگاهی انداختم که یک جمله درباره عبدالله عمیر با این مضمون بود که جنگ با عبیدالله بن زیاد برای من از جنگ با کفار شیرین تر است و با این پیش زمینه نوشتن داستانی این کتاب را شروع کردم و یک سال تمام فقط فیش برداری کردم.
نویسنده ی کتاب پرمخاطب نامیرا ادامه داد : فیلمنامه ای بر اساس کتاب نامیرا آماده شده است و مجموعه ای طبق این داستان در آینده ای نزدیک ساخته خواهد شد.
کرمیار در ادامه بحث درباره چگونگی آشنایی رهبر معظم ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
فیلمنامه ای بر اساس کتاب نامیرا آماده شده/ رهبری خواندن این کتاب را به همه توصیه کردند



فیلمنامه ای بر اساس کتاب نامیرا آماده شده/ رهبری خواندن این کتاب را به همه توصیه کردند






سه شنبه ، ۱۰آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن