تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ سياسي در انگليس پيش از آغاز حملات در سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۷ق.ظ)
جنگ سياسي در انگليس پيش از آغاز حملات در سوريه موج - راي گيري مجلس عوام انگليس براي طرح آغاز حملات هوايي در سوريه در حالي فردا قرار است برگزار شود که احزاب انگليس اختلاف نظرهاي فراواني در مورد اين طرح دارند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، راي گيري براي طرح جنجالي دولت انگليس براي آغاز حملات هوايي در سوريه فردا (چهارشنبه) در مجلس عوام انگليس به راي گذاشته خواهد شد. اين دومين باري است که دولت ديويد کامرون طرح آغاز حملات هوايي در سوريه با همکاري ائتلاف بين المللي را در مجلس عوام به راي مي گذارد. پيش از اين مجلس عوام با تفريح مرسوم دولت مردان غربي براي بازي جنگ خاورميانه مخالفت کرده بود.
با اين حال به نظر مي رسد حملات تروريستي 13 نوامبر در پاريس همان چيزي بود که برخي از کشورهاي غربي براي نشان دادن جلوه پوشالي حقوق بشري خود به آن نياز داشتند.
ديويد کامرون که روز پنج شنبه هفته گذشته اين طرح را به مجلس عوام ارائه داد، پيش از اين نيز با اظهارات مضحک خود در مورد آمار 70 هزار نفري مبارزان ميانه رو مورد انتقاد قرار گرفته بود. کامرون در هفته هاي گذشته با معرفي انگليس به عنوان نوک پيکان حملات تروريستي آينده از سوي گروه هاي تکفيري سوريه، توانسه است افکار عمومي مردم انگليس و حتي دولت مردان اين کشور را با خود همراه کند.
ارائه اين طرح و اختلاف نظر در بين قانونگذاران حزب کارگر نيز ديگر موضوع مرتبط با داعش در فضاي سياسي اين روزهاي انگليس است. جرمي کوربين، رهبر حزب کارگر انگليس، اصلي ترين مخالف جنگ افروزي جديد دولت انگليس است، اما؛ همه قانونگذاران حزب کارگر با رهبر خود هم نظر نيستند و همين امر موجب شد که جرمي کوربين روز دوشنبه به اعضاي اين حزب آزادي عمل در انتخابات فردا را بدهد.
جرمي کوربين که پيش از اين خواستار اتخاذ تصميم جمعي شده بود، روز دوشنبه قانون گذاران حزب کارگر را در تصميم گيري درباره طرح پيشنهادي دولت مبني بر مشارکت انگليس در حملات هوايي به سوريه، آزاد گذاشت.
چيزي که پيش از آغاز حملات هوايي انگليس در سوريه مسلم است و مي توان آن را به حملات فرانسه نيز ربط داد، عدم ارائه برنامه جامع و مشخص در مورد اهداف عمليات هاي مورد نظر در خاک سوريه است.
در همين حال روز گذشته کاخ سفيد با انتشار بيانيه اي اعلام کرد که حملات روسيه عليه مواضع داعش در چند روز گذشته نسبت به هفته هاي اول آغاز اين حملات به شدت افزايش يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن