تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري‌هاي ايران و مجارستان گسترش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۹ق.ظ)
در زمينه‌هاي پژوهشي، آموزشي و دارويي؛ همکاري‌هاي ايران و مجارستان گسترش مي‌يابد موج - بر اساس تفاهم نامه اي که امروز به امضاي دکتر هاشمي، وزير بهداشت کشورمان و زولتان بالوک، وزير منابع انساني مجارستان، رسيد دو کشور در زمينه‌هاي هاي پژوهشي، آموزشي و دارويي همکاري مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن اسدي لاري، قائم مقام وزير بهداشت در امور بين الملل، گفت: دولت مجارستان داراي 8 وزير است که وزير منابع انساني اين کشور مسووليت حوزه‌هاي آموزش عالي، بهداشت، ورزش و خانواده و فرهنگ را بر عهده دارد.
اسدي لاري گفت: تفاهم نامه همکاري‌هاي حوزه سلامت ايران و مجارستان در حضور اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور و ويکتور اوربان، نخست وزير مجارستان، به امضاي هاشمي، وزير بهداشت کشورمان و زولتان بالوک، وزير منابع انساني مجارستان، به امضا رسيد.
قائم مقام وزير بهداشت گفت: در نشستي که به اين منظور با حضور مسوولين سلامت دو کشور برگزار شد وزير منابع انساني مجارستان خواستار مشارکت ايران در زمينه درمان سرطان و مطالعات ژنتيکي مربوط به اين بيماري شد.
اسدي لاري افزود: طرف مجارستاني همچنين براي همکاري‌هاي دارويي، تجهيزات پزشکي، گياهان دارويي و موضوع بيمه و تأمين اجتماعي ابراز علاقه مندي کرد.
اسدي لاري در ادامه افزود: بالوک، وزير منابع انساني مجارستان، همچنين از همکاري بين مراکز تحقيقاتي و ايجاد شعبه اي از دانشگاه علوم پزشکي تهران در بوداپست جهت همکاري‌هاي آموزشي ابراز خرسندي کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن