تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي صد درصدي هواپيمايي ناجا در مناطق مرزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۳ق.ظ)
آمادگي صد درصدي هواپيمايي ناجا در مناطق مرزي موج - فرمانده هواپيمايي نيروي انتظامي از رعايت کامل ايمني پرواز و آمادگي صد درصدي مجموعه هوا ناجا در مناطق مرزي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمد ولي بيرانوند، پيرامون اقدامات هوا ناجا در مرزهاي مهران، شلمچه، چذابه همزمان با فرا رسيدن ايام اربعين، گفت: بر اساس نيازمندي‌هاي استان خوزستان و ايلام حدود 8 فروند انواع وسايل پرنده اعم از 212، 205، 206، جايروپلن، بالگرد 214 در اين استان‌ها مستقر کرده‌ايم.
اين مقام انتظامي، اقدامات هواپيمايي نيروي انتظامي را کنترل راه‌ها و مبادي مرزي مهران، شلمچه، چذابه به منظور کنترل ترافيک، گشت‌هاي امنيتي، انتقال مسوولان کشوري و انتظامي در مرزها، برشمرد.
فرمانده هواپيمايي ناجا خاطرنشان کرد: با همکاري ترابري محلي، 2 پايگاه موقت براي پروازها در مهران و اهواز ايجاد کرده‌ايم.
وي در ادامه به 66 ساعت پرواز در 64 سورتي اشاره کرد و افزود: پروازها به منظور انتقال فرمانده ناجا، جانشين و تعدادي از وزرا به مناطق مرزي انجام شد.
سردار بيرانوند از رعايت کامل ايمني پرواز و آمادگي صد درصدي مجموعه هوا ناجا در مناطق مرزي خبر داد و گفت: کارکنان هوا ناجا تا زمان برگشت کليه زائران حسيني در خدمت نيروهاي راهور، مرزباني، يگان ويژه، قرارگاه ظفر و کليه فرماندهان در استان‌هاي ايلام و خوزستان هستند.
وي در ادامه به ايجاد يک سامانه تصويري با همکاري پليس راهور اشاره کرد و گفت: با نصب دوربين بر روي يکي از بالگردها، امکان مشاهده مرزها و تردد زائران عزيز در مرزها و حتي تهران وجود دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن