تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان‌هاي مردم‌نهاد حلقه واسط دولت و ملت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳ب.ظ)
فرماندار خرم‌آباد : سازمان‌هاي مردم‌نهاد حلقه واسط دولت و ملت هستند موج - خرم آباد-فرماندار خرم‌آباد گفت: سازمان‌هاي مردم‌نهاد به‌ عنوان گروه‌هاي داراي نفوذ، در جامعه در جهت تأثيرگذاري بر سياست‌هاي دولت فعاليت مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، حبيب‌الله خجسته‌پور، فرماندار خرم‌آباد، دوشنبه، نهم آذر در نشست تخصصي سازمان‌هاي مردم نهاد لرستان که در سالن شهيد آويني خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تسليت اربعين، گفت: هر ساله از سوي مقام معظم رهبري عنواني براي سال انتخاب مي‌شود و قطعاً اين عنوان هوشيارانه و با توجه به اتفاقات پيش‌رو در سال انتخاب مي‌شود و ترتيب و توالي اين عنوان نيز با تدبير بوده است .
وي افزود: اگر ما بگوييم همدلي و همزباني دولت و ملت، ما با جا به جا کردن لغات کلمه همدلي را محدود کرده‌ايم .
فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اين‌که به ترتيب چيدن کلمات نيز بايد توجه کرد، بيان کرد: با ترتيبي که مقام معظم رهبري شعار سال را بيان کرده اين شعار سه معني دارد يکي رابطه افقي بين همه ارکان دولت در جهت همدلي و همزباني است يعني با کرامت انساني در رده‌هاي دولتي با هم سخن بگوييم و کرامت مجلس را نگه داريم.
وي گفت: شکل دوم همدلي و همزباني بين ارگان ملت است و همه بايد در راستاي خدمت به جامعه همدل و همزبان تلاش کنند .
خجسته‌پور افزود: شکل سوم همدلي و همزباني بين کليه ارگان دولت و ملت است که اين نقطه عطفي است که مي‌توان به نقش سازمان‌هاي مردم نهاد رسيد.
وي بيان کرد: اگر جامعه را حيطه‌بندي کنيم حيطه خصوصي ما خانواده، حيطه اقتصادي ما بازار، حيطه سياست‌گذاري دولت است و در حيطه اجتماعي سازمان‌هاي مردم نهاد هستند و به‌دنبال تاثيرگذاري به‌عنوان گروه‌هاي ذي‌نفوذ در جامعه در جهت تاثيرگذاري بر سياست‌هاي دولت است و حلقه واسط دولت و ملت در نظام هستند که پس از پيروزي انقلاب نقش پررنگ‌تري داشتند.
فرماندار خرم‌آباد گفت: سازمان‌هاي مردم‌نهاد به‌ عنوان گروه‌هاي داراي نفوذ، در جامعه در جهت تأثيرگذاري بر سياست‌هاي دولت فعاليت مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن