تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820771851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز موفقیت در بازار کار چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:شفاف: تحلیلگران بازار کار بر فراگیری آموزشهای مهارتی به عنوان یکی از پیش نیازهای اساسی ورود فارغ التحصیلان به بازار کار تاکید کرده و معتقدند برای گسترش اشتغال و ایجاد کسب و کار پایدار، آموزشهای مهارتی باید جدی گرفته شود.
ایسنا: اهمیت این موضوع تا به آنجا است که در برنامه ششم توسعه، افزایش مهارت در بین فارغ التحصیلان پیش بینی شده و گسترش مهارت افزایی در کنار مراکز دانشگاهی مورد توجه قرار گرفته است.
بیش از 60 درصد افرادی که جذب بازار کار شده و کسب و کاری برای خود راه انداخته اند از مهارتهای تخصصی برخوردار بودند
کارشناسان، راز موفقیت در بازار کار را مستلزم پیش نیازهایی می دانند که جوانان با داشتن این پیش نیازها مسیر راه اندازی یک کسب و کار را با موفقیت طی می کنند.
کوروش پرند - معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی - از این راز پرده برمی دارد و می گوید: بیش از 60 درصد کارآموزانی که دوره های مهارتی تخصصی را گذارنده اند، جذب بازار کار شده اند.
او با اشاره به آمار بالای دانش آموختگان بیکار در کشور می گوید: از هر 100 دانش آموخته در کشور 19 نفر بیکارند و بیش از 30 درصد جمعیت بیکاران نیز تحصیلات عالیه دارند.
البته معاون وزیر کار از تدوین پیش نویس آیین نامه ای با عنوان " طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی" در شورای عالی اشتغال خبر داده که در مرحله تصویب نهایی است.
آنطور که پرند گفته این پیش نویس به ... [ مشاهده متن کامل خبر در شفاف ]

دوشنبه ، ۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شفاف]
[مشاهده در: www.shafaf.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن