تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815536673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ مسئولی حق استفاده از اموال بیت المال در انتخابات را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان رودان با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: هیچ مسئولی حق استفاده از اموال بیت المال برای تبلیغ در انتخابات له و علیه کاندیدا و یا جریان و حزبی را ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تاج زاد در یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودان تاکید کرد: همه باید سعی کنند در چارچوب قانون، زمینه برگزاری انتخاباتی پر شور و گسترده و با حضور حداکثری مردم مهیا شود.
وی در آغاز سخنان خود در این نشست با بیان اینکه ارزش های فرهنگی، روح و حقیقت یک ملت است، فرهنگ را هویت یک ملت دانست و افزود : فرهنگ اولویت اول همه کارهاست.
حجت الاسلام و المسلمین تاج زاده ادامه داد: فرهنگ؛ ماهیتی وحدت بخش و افتخار آفرین دارد و باعث ثبات و قوام فعالیت ها و دستاوردهاست.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودان عنوان کرد: اعضای این شورا در هدایت فرهنگی جامعه مسئولیت شرعی و قانونی دارند و لذا باید از حداکثر توان در پیشبرد اهداف عالیه نظام در حوزه فرهنگ عمومی استفاده شود.
کوروش نیک طبع دهبارز، معاون فرماندار رودان نیز گفت: کارزار فرهنگی از کارزار نظامی مهمتر و حساس تر و تهاجم فرهنگی حقیقتی انکار ناپذیر است که از طریق آن می خواهند ذهن و اندیشه مردم و به ویژه جوانان را منحرف کنند.
جلیل محمود زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
هیچ مسئولی حق استفاده از اموال بیت المال در انتخابات را ندارد






دوشنبه ، ۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن