تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816729868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مومن کسي است که مردم از جانب او احساس امنيت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۹ب.ظ)
استاندار فارس در ديدار با مسوولان تشکل هاي بسيجي دانشجويي دانشگاه هاي شيراز: مومن کسي است که مردم از جانب او احساس امنيت کنند موج-شيراز- استاندار فارس گفت:مومن كسي است كه مردم از جانب او احساس امنيت و اطمينان كنند و اگر غير از اين باشد بايد در كار خود بازنگري كنيم.
به گزارش خبرگزاري موج،محمد علي افشاني در ديدار با مسوولان تشکل هاي بسيجي دانشجويي دانشگاه هاي شيراز، با بيان اين كه دغدغه هاي مقام معظم رهبري بايد مورد توجه همگان قرار داشته باشد،ادامه داد: در زمينه رشد علمي حفظ رتبه برتر ايران در منطقه نيازمند تلاش فراواني است؛ زيرا ساير كشورها نيز دست از كوشش برنداشته اند و فراز و فرود در اين حوزه قابل پيش بيني است.
استاندار فارس با اشاره به اين كه مهم ترين مشکل مديريت ارشد استان مسئله بيكاري است، گفت: حل مسئله بيكاري به معني رونق اقتصادي، بالا رفتن ميزان توليد،تنظيم درست چرخه توزيع و فعال شدن همه حوزه ها است.
افشاني با تاكيد بر اين كه تشكل هاي غيردولتي، مورد حمايت جدي مديريت ارشد استان فارس قرار دارند، افزود: با جديت از گروه هاي جهادي حمايت خواهيم كرد؛زيرا اين گروه هاي غيردولتي با جهت گيري ديني به خدمت رساني به مردم مشغولند و مسئولان وظيفه دارند با ارائه اطلاعات لازم از آنان پشتيباني كنند.
وي با بيان اين كه تلاش زيادي براي افزايش اعتبارات عمراني استان فارس صورت گرفته است، اظهار داشت: خوشبختانه در ديدار با مديران ارشد دولت، بسياري از پروژه هاي بزرگ عمراني استان مورد توجه و حمايت قرار گرفته است و نتايج آن در آينده به مردم اطلاع رساني خواهد شد.
وي اجراي طرح تحول سلامت را خدمت بزرگ دولت تدبير و اميد و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي به مردم محروم و مستضعف دانست و گفت: ممكن است در اجراي اين طرح عظيم اشكالاتي به وجود آمده باشد؛ اما امكان درمان را براي بسياري از مردم آسان كرده است.
استاندار فارس با اشاره به اين كه در زمينه مسائل فرهنگي ديدگاه هاي خود را در شوراي فرهنگ عمومي بيان كرده است، تصريح كرد: در اين حوزه معتقديم بجاي معلول ها بايد به علت ها بپردازيم و همه نهادهاي فرهنگي بايد مسئوليت خود را بپذيرند.
افشاني با بيان اين كه تحقق اقتصاد مقاومتي، فرايندي بلند مدت و تدريجي است، ادامه داد: اقتصاد مقاومتي لازمه پايداري اقتصاد ما است كه نيازمند صبر است و در ابلاغيه مقام معظم رهبري به سران قوا، درون زا و برون گرا بودن، دانش بنيان بودن، افزايش بهره وري و تقويت بخش خصوصي مورد توجه جدي قرار دارد كه در دراز مدت محقق مي شود.
وي با تاكيد بر اين كه در هشت سال دولت گذشته، حدود 800 ميليارد دلار درآمد نفت و گاز بوده است، افزود: درآمد نفت و گاز كشور اكنون، حداكثر به 25 ميليارد دلار مي رسد و با وجود كمبود اعتبارات عمراني، به صورت مستمر پروژه ها را رصد مي كنيم تا در موعد مقرر به بهره برداري برسند.
استاندار فارس با اشاره به اين كه برخي بي تدبيري ها در مواجهه با مسائل اقتصادي در دولت گذشته موجب كاهش قدرت اقتصادي كشور و از دست رفتن سهم بازار ايران شده است، اظهار داشت: در دنياي امروز دفاع از سهم بازار كشور، مهم تر از دفاع از مرزهاي خشكي، مورد توجه دولت ها قرار دارد.
استاندار فارس با بيان اين كه روستائيان افرادي پركار، مولد و كم توقع هستند، تصريح كرد: روستائيان را افسران حافظ امنيت مناطق مختلف كشور مي دانيم كه بايد براي تقويت و حمايت از آنان تمام تلاش خود را بكار گيريم.
وي با تاكيد بر اهميت آموزش و پرورش در جامعه، از توجه ويژه به اين نهاد در زمينه توزيع اعتبارات خبر داد و گفت: براي آموزش و پرورش به صورت هفتگي وقتي اختصاص داده ايم و معتقديم با ساماندهي در دو حوزه نيروي انساني و مراكز آموزشي و تنظيم رابطه سه ضلع معلم، دانش آموز و كلاس، مي توانيم بسياري از مشكلات اين حوزه را رفع كنيم.
استاندار فارس در بخش ديگري از سخنان خود خواستار توجه به محوريت قانون در جامعه شد و با تاكيد بر اين كه قانون بايد مبناي رفتار ما باشد، اظهار داشت: انسان مسلمان بايد بيش از همه ملزم به قانون باشد و تا زماني كه قانون در كشور حاكميت نداشته باشد، بخش اعظم نيروي ما از بين خواهد رفت؛
افشاني با بيان اين كه سخنراناني كه مشكل قانوني نداشته باشند و در همه كشور بتوانند سخنراني كنند، در استان فارس نيز حق سخنراني دارند، ادامه داد: اگر كسي مشكل قانوني ندارد مي تواند بيايد و صحبت كند و ما نمي توانيم مانع او شويم.
وي با اشاره به اين كه در كشورهاي توسعه يافته، دانشگاه به كار توسعه علمي و پژوهشي مشغول بوده و احزاب متولي فعاليت هاي سياسي هستند، گفت: در كشور ما به دليل نبود احزاب قوي در جامعه، اين بار بر دوش دانشگاه ها قرار گرفته است و معتقدم بايد با تقويت احزاب اين بار را از دوش دانشگاه ها برداريم.
استاندار فارس با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و انتخابات مجلس خبرگان رهبري، گرم شدن فضاي سياسي جامعه را طبيعي برشمرد و افزود: تلاش مي كنيم فارس جزو استان هاي برتر در زمينه ميزان مشاركت مردم در انتخابات باشد.
وي همچنين تاكيد كرد: بسيج متعلق به همه مردم است و آن ها كه بسيج را متعلق به جناح خاصي مي دانند نه كشور و نه بسيج را نشناخته اند.
گفتني است؛ در اين ديدار مسوولان تشکل هاي بسيجي دانشگاه هاي شيراز نيز به بيان ديدگاه هاي خود در زمينه هاي مختلف پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن