تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804340417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انسداد کامل مرز مشترک ايران و افغانستان براي قاچاقچيان مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۲ب.ظ)
انسداد کامل مرز مشترک ايران و افغانستان براي قاچاقچيان مواد مخدر موج - فرمانده مرزباني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: با انسداد کامل مرز مشترک ايران و افغانستان، اين مرزها براي قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ به طور کامل ناامن شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار قاسم رضايي افزود: در يک سال گذشته با توجه به تعاملات خوب ايران و افغانستان، مرزهاي مشترک اين دو کشور به‌خوبي تحت کنترل قرارگرفته و با کاهش تردد اتباع بيگانه و کاهش ورود موادمخدر از اين مسير به کشور مواجه هستيم.
وي با اشاره به مرزهاي شرقي کشور با دو کشور پاکستان و افغانستان گفت: در هشت ماه گذشته بيش از 47 تن انواع مواد مخدر در نقطه صفر مرزي کشف شده که نسبت به سال گذشته 25 درصد افزايش نشان مي‌دهد و با وجود اينکه توليد مواد مخدر در کشور افغانستان صورت مي‌گيرد به دليل انسداد مرزي ورود اين مواد از مرز مشترک ايران و پاکستان انجام شده است.
وي اضافه کرد: متأسفانه در مرز پاکستان با مشکلاتي مواجه هستيم و بارها از دولت مسلمان پاکستان خواستار افزايش نظارت‌ها در مرزهاي مشترک خود با ايران شده‌ايم چراکه مرز مشترک، کنترل مشترک مي‌طلبد.
فرمانده مرزباني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همچنين افزود: در استان آذربايجان شرقي 271 کيلومتر مرز مشترک با دو کشور جمهوري آذربايجان و ارمنستان داريم که در وضعيت مراقبت از مرز قرار دارد و اين بدين معني است که مرز مطلوبي داريم و هردو کشور کنترل و تعامل خوبي با ايران اسلامي داشته و يکي از بهترين مرزهاي ما مرزهاي آذربايجان شرقي است.
سردار رضايي با اشاره به نظارت‌هاي تخصصي که انجام شده، اظهار کرد: پيشرفت خوبي در مديريت ميداني فرمانده مرزباني آذربايجان شرقي وجود دارد به طوري که در ارزيابي صورت گرفته نسبت به دوره قبل، پنج رتبه ارتقا داشته است.
وي ادامه داد: در ابتداي سال جاري اتفاقي که در مرز سومار افتاد پنج نفر از مرزبانان ما بر اساس مين‌هاي موجود در منطقه به شهادت رسيدند.
فرمانده مرزباني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: در مرز استان سيستان و بلوچستان با پاکستان نيز در ماه رمضان سه نفر از گروه جيش العدل با تجهيزات کامل که قصد ورود به را کشور داشتند توسط مرزبانان شناسايي و دستگير شدند.
وي ادامه داد: در سال جاري نيز دو شهيد مرزباني در مبارزه با مواد مخدر تقديم نظام جمهوري اسلامي شد.
سردار رضايي اظهار کرد: در منطقه شمال غرب کشور نيز ترددهايي داشتيم که بعضا احساس مي‌شد هواداران گروه‌هاي تروريستي هستند که با همکاري دستگاه‌هاي امنيتي و نظامي مختلف ترددهاي مرزي به‌طور کامل کنترل مي‌شود.
وي تأکيد کرد: تمام مرزهاي کشور به امکانات و تکنولوژي‌هاي جديد از جمله دوربين‌هاي حرارتي و رادارها و سيستم‌هاي اوپتيکي و الکترونيکي مجهز هستند که بخشي از مرز رسمي کشور حتي از تهران قابل رصد مي‌باشند.
فرمانده مرزباني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: گشت‌ها و کيمن هاي هدفمند باعث شده اشرافيت مرزبانان در سطح مرزباني در دريا و خشکي افزايش يابد.
وي با اشاره به افزايش کشفيات کالا در کشور اظهار کرد: کشفيات دارو بيش از 70 درصد افزايش داشته و کشفيات اقلام مختلف صوتي و تصويري و مواد غذايي افزايش کشفيات بالاي 80 درصد داشته‌ايم.
وي اظهار کرد: خروج سوخت از مرزها با مديريت خوبي که در کشور رخ داده کاهش يافته و در اين حوزه با کاهش کشف کالاي سوختي مواجه هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن