تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821046032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بناکار: شکست دادن شهرداری ارومیه کار ساده‌ای نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بناکار: شکست دادن شهرداری ارومیه کار ساده‌ای نیست
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با بیان این مطلب که پیش بینی بازی سختی را کرده است،‌ گفت: می دانستیم شکست دادن تیمی مانند شهرداری ارومیه کار ساده‌ای نیست.


عادل بناکار پس از باخت 3 بر یک تیم والیبال شهرداری تبریز مقابل صدرنشین مسابقات لیگ برتر، در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: به خوبی می‌دانستیم که کار سختی مقابل شهرداری ارومیه خواهیم داشت به همین دلیل در تمرینات پیش از مسابقه از بازیکنام خواسته بودم در این دیدار حساس با تمام توان به میدان بروند تا بتوانند مقابل تیمی مانند ارومیه امتیاز بگیرند و از پیش بازنده نباشند.


وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را کردیم هرچند در برخی از زمان‌های مسابقه مشکلاتی داشتیم و اشتباهاتی مرتکب شدیم اما باید قبول کنیم که پیروزی مقابل تیمی مثل شهرداری ارومیه که بهترین تماشاگران والیبال را دارد کار ساده ای نیست. البته باید این را هم اضافه کنم که برخی بازیکنان من انتظار کادر فنی را برآورده نکردند.


بناکار با بیان این مطلب که تیم ما از ابتدای فصل تا کنون عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است،‌ خاطر نشان کرد: 10 روز تا بازی بعدی مقابل ثامن الحجج خراسان زمان داریم. در این مدت باید تمام تلاش خود را کرده و تمریناتمان را با جدیت پیگیری کنیم تا برای هفته‌های بعدی نتایج بهتری کسب کنیم. تیم ما برای باقی ماندن در نیمه بالای جدول رده‌بندی نیاز دارد که امتیاز بیشتری کسب کند.
سرمربی تیم شهرداری تبریز در پایان اظهار داشت: هدف تیم ما ابتدا رسیدن به مرحله پلی آف و پس از آن حضور در جمع 4 تیم نهایی مسابقات است. من این پتانسیل را در بازیکنانم می‌بینم و معتقدم اگر کمی درصد اشتباهات خود را کاهش دهیم به خوبی از پس این هدف بر می آییم.




*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

منظمی: لوزانو و سیچلو 30 آذر به تهران سفر می‌کنند
کارخانه: شخصیت قهرمانی داریم/ هنوز صددرصد هماهنگ نشدیم
اكبرى: جواهرى به تجربه تيم ما باخت
مثلث مدعيان پابرجا ماندند





۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن