تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821237222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائران با گذرنامه و بدون ويزا مي‌توانند از مرز خارج شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۲ب.ظ)
با اجازه دولت عراق؛ زائران با گذرنامه و بدون ويزا مي‌توانند از مرز خارج شوند موج - فرمانده مرزباني ناجا با بيان اينکه در روزهاي آخر به دليل ازدحام مردم، دولت عراق نتوانست همه ويزاها را صادر کند، گفت: با اجازه دولت عراق، زائران با گذرنامه ولي بدون ويزا مي‌توانند از مرز خارج شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار قاسم رضايي، در حاشيه جلسه توديع و معارفه فرمانده مرزباني آذربايجان شرقي و در جمع خبرنگاران در تبريز گفت: در حال حاضر مرزها در تمام نقاط از امنيت کامل برخوردار هستند و تاکنون شاهد هيچ تهديدي نبوده‌ايم.
وي با بيان اينکه در روزهاي آخر به دليل ازدحام مردم، دولت عراق نتوانست همه ويزاها را صادر کند، ادامه داد: با اجازه دولت عراق، زائران با گذرنامه ولي بدون ويزا مي‌توانند از مرز خارج شوند.
فرمانده مرزباني ناجا تصريح کرد: طي اين مدت اتفاق ناگواري پيش نيامده است و با توجه به حجم زياد زائران مأموران مستقر در پايانه‌هاي سه‌گانه نظم را برقرار کرده‌اند و خدمات رساني به زائران را به نحو احسن انجام مي‌دهند.
سردار رضايي ضمن رد شايعه‌اي مبني بر اين که زائران طي روز گذشته و امروز با کارت شناسايي يا کارت ملي از مرز خارج شده‌اند، بيان داشت: دولت عراق، تلاش و زحمات زيادي براي صدور ويزا داشته، اما؛ از ديشب طي هماهنگي‌هاي انجام شده و به دليل ازدحام زياد، زوار مي‌توانند با پاسپورت و گذرنامه وارد خاک عراق شوند.
به گفته اين مقام انتظامي، به اجازه دولت عراق، جمعي از زائران ديروز و امروز بدون رواديد و با پاسپورت از مرز به قصد عتبات سفر کردند.
فرمانده مرزباني ناجا تصريح کرد: بيشترين تردد در مرز مهران است و روزانه بالغ 50 هزار نفر از مرز خارج مي‌شوند؛ اين ترددها تا فردا به قصد خروج است و از روز پنجشنبه با حجم ورود زوار از کشور عراق به سمت کشورمان رو به رو مي‌شويم.
وي از زائران خواست زمان بازگشت خود را مديريت کنند تا از تجمع در مرزها جلوگيري شود همچنين با آرامش به کشور بازگردند و با مأموران همکاري بيشتري داشته باشند.
سردار رضايي در ادامه تأکيد کرد: زائران از حمل هرگونه شي ممنوعه از عراق به داخل کشور خودداري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن