تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نمایشگاه عکس «سوگواره سرخ حسینی» در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری نمایشگاه عکس «سوگواره سرخ حسینی» در رشت همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، نمایشگاه عکسی تحت عنوان «سوگواره سرخ حسینی» با موضوع عزاداری مردم شهرهای مختلف کشور از آثار شاهین آبزن در رشت برپا می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۹ آذر ساعت 12:21

خبرگزاری پانا+سوگواره

 به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،ر این نمایشگاه تعداد ٥٠ قطعه عکس از مراسم سنتی عزاداری مردم شهرهای بندرعباس، کرمان، یزد، خرم آباد، تفت و تبریز از آثار شاهین آبزن، هنرمند عکاس و خبرنگار پرتلاش رودباری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. مراسم افتتاح این نمایشگاه، ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه ١٠ آذرماه با حضور جمعی از مدیران استان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود. همچنین در حاشیه این نمایشگاه مراسم «هم نوا با نینوای حسینی» برگزار شده و از شاهین آبزن هنرمند جوانی که سالها در حوزه ثبت تصاویر محرم و عزاداری های سنتی مردم کشور فعالیت دارد، تجلیل خواهد شد. نمایشگاه عکس «سوگواره سرخ حسینی» به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به مدت ده روز از دهم لغایت بیستم آذرماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دایر خواهد بود. این نمایشگاه عکس علاوه بر رشت، در آینده ای نزدیک در دیگر شهرهای استان گیلان نیز برپا خواهد شد. *** شاهین آبزن متولد ١٣٥٦ رستم آباد رودبار و فارغ التحصیل رشته فیلمسازی و کارگردانی انجمن سینمای جوانان ایران است که این دومین نمایشگاه انفرادی عکس این هنرمند گیلانی است. وی در کارنامه هنری خود حضور در چندین نمایشگاه گروهی عکس، برگزاری اولین نمایشگاه مذهبی عکس با عنوان خدا در فرسنگهای دور، نفر دوم مسابقه عکاسی محیط زیست کشور و همچنین عکاس فیلم سینمایی «یادداشت بر زمین» علی محمد قاسمی، بازیگر، دستیار کارگردان و عکاس فیلم مستند داستانی «آسیاب های بادی» مهرداد اسکویی و بازیگر فیلم سینمایی «زندگی و دیگر هیچ» عباس کیارستمی را به ثبت رسانده است. آبزن مدیر روابط عمومی اولین جشنواره زیتون و دومین هفته فیلم و عکس شهرستان رودبار و برنده دیپلم افتخار و جایزه دوربین عکاسی برای فیلمبرداری فیلم کوتاه «یک روز در وراویز» ساخته سمیه شریفی و برگزیده بخش پیش بینی و داوری نوزدهمین جشنواره ملی و بین المللی فیلم کوتاه تهران و نویسنده، فیلمبردار و تدوین گر چندین فیلم کوتاه مستند و داستانی بوده است. این هنرمند خوش ذوق رودباری، تجربه بازی در تئاتر با حضور در جشنواره جوان سوره، جشنواره دانشجویی لاهیجان و جشنواره نمایش بچه های مسجد را نیز را در کارنامه خود دارد. این خبرنگار پرتلاش استان علاوه بر عکاسی، کار تحقیق و پژوهش در خصوص مراسمات سنتی عزاداری مردم ایران را در ماه محرم دنبال می کند. وی علاوه بر این فعالیت های هنری، به عنوان عکاس خبری و خبرنگار با نشریات گیلان همکاری نزدیک دارد. شاهین آبزن قصد دارد در آینده نزدیک کتاب عکس محرم خود را از آثارش به چاپ برساند که در صورت تحقق این امر، او اولین هنرمند عکاس گیلانی خواهد بود که در خصوص ماه محرم و عزاداری های سنتی، کتابی با همین عنوان چاپ خواهد نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن