تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821043993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مواجه بودن کشور با 40 ميليون جمعيت غيرفعال/ اعطاي گواهي‌نامه مدرک حرفه‌اي به افراد ماهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۵ق.ظ)
مواجه بودن کشور با 40 ميليون جمعيت غيرفعال/ اعطاي گواهي‌نامه مدرک حرفه‌اي به افراد ماهر موج- رئيس سازمان فني و حرفه‌اي کشور گفت: در حال حاضر کشور با 40 ميليون جمعيت غيرفعال مواجه است و بخش عمده‌اي از اين جمعيت را زنان خانه‌دار تشکيل مي‌دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، کوروش پرند در همايش آموزشي نهضت آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در حفظ و توسعه فرهنگ و هنر پوشاک بومي ايراني تصريح کرد: در سال 93، جمعيت فعال کشور 23 ميليون و 800 هزار نفر بوده است و قرار است اين جمعيت تا سال 1400 به 35 ميليون افزايش پيدا کند.
وي افزود: جمعيت شاغل کشور در سال 1400 نيز به 31 ميليون و 500 هزار نفر خواهد رسيد.
رئيس سازمان فني و حرفه‌اي کشور با ارائه آماري از تعداد زنان خانه‌داري که جزئي از جمعيت غيرفعال کشور محسوب مي‌شوند، خاطرنشان کرد: اکنون آمار زنان خانه‌دار که در آمارهاي غيرفعال کشور قرار دارند، به 19 ميليون نفر مي‌رسد.
پرند با تأکيد بر لزوم توسعه کسب‌وکارهاي کوچک و متوسط در کشور اظهار کرد: يکي از اصلي‌ترين راهکارها در راستاي افزايش تعداد جمعيت شاغل، راه‌اندازي کسب‌وکارهاي کوچک، متوسط، خرد و خانگي است.
وي در خصوص وضعيت صنعت پوشاک کشور خاطرنشان کرد: به دليل واردات بي‌رويه، صنعت پوشاک کشور اکنون وضعيت چندان ايده آلي ندارد و همين موضوع مشکلاتي را براي اين صنعت ايجاد کرده است.
رئيس سازمان فني و حرفه کشور با اشاره به تغيير سبک زندگي زنان ايراني طي سال‌هاي اخير اذعان کرد: در سال‌هاي گذشته تعداد زيادي از زنان ايراني خود توليدکننده بودند اما اکنون به دليل تغيير در شيوه سبک زندگي، بيشتر آن‌ها به يک مصرف‌کننده تبديل‌شده‌اند.
پرند از اجراي طرح صلاحيت حرفه‌اي خبر داد و گفت: به دليل اينکه در سال‌هاي گذشته توجه زيادي به موضوع صلاحيت حرفه‌اي نشده است، افراد به سمت مدرک‌گرايي سوق پيداکرده و اکنون مقرر شده براي افراد ماهر و خبره گواهي‌نامه مدرک حرفه‌اي صادر شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن