تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805200172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات های نظارتی و اجرایی حق حمایت از هیچ کاندیدی را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی وزیر کشور: هیات های نظارتی و اجرایی حق حمایت از هیچ کاندیدی را ندارند معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات گفت: هیات های نظارتی و اجرایی حق حمایت یا تبلیغ به نفع یا به ضرر هیچ کاندیدایی را ندارند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۹ آذر ساعت 11:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس، محمد حسین مقیمی در همایش منطقه ای آموزشی – توجیهی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان های فارس و بوشهر در شیراز اظهار داشت: مردم اگر بی طرفی هیات های نظارتی و اجرایی را در جریان انتخابات ببینند و به آنها باور داشته باشند با اعتماد و انگیزه بیشتری در انتخابات حضور و مشارکت خواهند داشت. معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات افزود: در نظام جمهوری اسلامی انتقال و گردش قدرت توسط مردم و با رای مستقیم آنها انجام می شود و مردم با حضور در پای صندوق های رای نمایندگان خود را انتخاب می کنند که این بیانگر نقش تعیین کننده آنها در اداره کشور است که در انتخابات نمود پیدا می کند.
مهندس مقیمی، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال در کشور تصریح کرد: به دنبال این هستیم که انتخاباتی شکوهمند با حضور حداکثری مردم و با رقابت نزدیک داوطلبان و با رعایت قانون و بی طرفی کامل در کشور برگزار شود.
معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به امانت بودن صندوق رای و حق الناس بودن آرای مردم و همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم صیانت از رای مردم افزود: هم انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان حقوقی دارند که باید رعایت کنیم.
وی اضافه کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که تمام کسانی که آمادگی حضور در عرصه رقابت انتخاباتی را دارند وارد میدان شوند.
رییس ستاد انتخابات کشور، بر لزوم معرفی هرچه بیشتر نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سوی رسانه ها خصوصا رسانه ملی تاکید کرد و ادامه داد: هرچه مردم نسبت به این نقش و جایگاه آگاهی بیشتری داشته باشند، قطعا حضور پرشورتری در انتخابات خواهند داشت.
مهندس مقیمی، ناظران و مجریان انتخابات را مکمل یکدیگر دانست و افزود: باید طوری عمل کنیم که هیات های نظارت و اجرایی در کنار یکدیگر بتوانند زمینه برگزاری و رقم خوردن انتخاباتی خوب را فراهم کنند.
وی گفت: اگر مردم احساس کنند که حقوق آنها در انتخابات کاملا رعایت می شود و مجریان و ناظران نیز کاملا بی طرفانه عمل می کنند با انگیزه بیشتری در انتخابات شرکت خواهند کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات افزود: مجری و مسئول برقراری امنیت انتخابات نیز وزارت کشور است و هیچ مجموعه و دستگاه دیگری حق دخالت در این زمینه را ندارد و همه عوامل اجرایی و نظارتی باید احترام و رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی در تمام مراحل انتخابات را نصب العین خود قرار دهند.
وی، بر لزوم رصد انتخابات گذشته از سوی فرمانداران و بخشداران تاکید کرد و گفت: باید مسائل و مشکلات احتمالی که در انتخابات گذشته به وجود آمده را شناسایی کنیم و با استفاده از نظرات بزرگان و افراد موثر نسبت به رفع آنها و پیشگیری از تکرارشان اقدام کنیم.
معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: هنر فرمانداران ما باید این باشد که مسائل را قبل از اینکه به مساله سیاسی تبدیل شود حل کنند و در این راه نیز از افرادی استفاده کنند که مساله حل کن هستند نه مساله ساز.
وی، یکی از مهمترین اصول در روند برگزاری انتخابات را بحث آموزش دانست و افزود: تمامی عوامل اجرایی باید بر حسب وظیفه، نقش و جایگاهی که در برگزاری انتخابات دارند آموزش های لازم را پشت سربگذارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن