تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه همکاري‌هاي شيلاتي ايران و سنگال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۰ق.ظ)
توسعه همکاري‌هاي شيلاتي ايران و سنگال موج - در ديدار صالحي، معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران، با بوبکر با (Bubakar Ba) سفير و موسي فال، رايزن اقتصادي سفارت سنگال در تهران، بر توسعه و گسترش همکاري‌هاي شيلاتي دو کشور تاکيد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين ديدار که صبح امروز در محل سازمان شيلات برگزار شد، صالحي رئيس سازمان شيلات ايران با ارائه گزارشي از فعاليت اين سازمان گفت: 950 هزار تن انواع آبزيان در سال 2014 در کشورمان توليد شده است که از اين ميزان، 40 درصد سهم آبزي‌پروري و 60 درصد سهم صيد و صيادي است.
وي بر آمادگي سازمان شيلات ايران بر همکاري با طرف سنگالي براي توسعه پرورش آبزيان و توسعه تحقيقات شيلاتي تاکيد کرد.
معاون وزير، همچنين بر آمادگي براي تبادل تجربيات و دانش فني در زمينه تکثير و پرورش آبزيان و صيد و صيادي در دريا، حمايت از شرکت‌هاي خصوصي ميان دو کشور و آمادگي ايران براي تجارت و صادرات نهاده‌هاي صيادي تاکيد کرد.
در اين ديدار بوبکر با سفير سنگال اظهار داشت: شيلات سنگال نياز به همکاري در زمينه ماهيگيري با ايران دارد.
وي افزود: اين کشور تمايل براي بهره‌گيري از دانش فني در زمينه تکثير و پرورش آبزيان، ساخت قايق‌هاي کوچک و متوسط صيادي و مديريت صيد و صيادي ايران دارد.
گفتني است؛ در پايان اين ديدار طرفين به منظور تبادل تجربيات و آمادگي امضاي يادداشت تفاهم براي همکاري‌هاي آينده تاکيد کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن