تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اذعان تحلیلگر صهیونیست به ناتوانی اسرائیل در متوقف کردن انتفاضه قدس


واضح آرشیو وب فارسی:قدسنا: تحلیلگر صهیونیست: به نظر می رسد که راه حل و پایانی برای عملیات های ضد اسراییلی فلسطینی ها (عملیات های شهادت طلبانه) وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری نبأ، "آوی یسخاروف" تحلیلگر اسرائیلی در سایت صهیونیستی واللا با اشاره به ناتوانی مقامات تل آویو در متوقف کردن انتفاضه کنونی فلسطینیان نوشت: به نظر می رسد که راه حل و پایانی برای عملیات های ضد اسراییلی فلسطینی ها (عملیات های شهادت طلبانه) که طی آن چندین اسرائیلی کشته و زخمی شدند، وجود ندارد.
آوی یسخاروف تاکید کرد: مشکل اساسی که اکنون اسرائیل با آن مواجه است این است که هیچ کس قادر به متوقف کردن این "پدیده جدید" (عملیات شهادت طلبانه) نیست و این بدین معناست که اسرائیلی ها با واقعیت و شرایط جدیدی روبرو هستند و باید آن را قبول کنند.
تحلیلگر پایگاه خبری واللا خاطرنشان کرد که با توجه به گزارش های میدانی، ارزیابی ها نشان می دهد که اوضاع امنیتی کنونی تا یک سال ونیم آینده ادامه خواهد داشت و شرایط تغییر نخواهد کرد.
این تحلیلگر صهیونیست در پایان با بیان اینکه امریکا نمی تواند مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان و اسرائیلی را از سر بگیرد، نوشت: تشکیلات خودگردان نسبت به آنچه که در اراضی اشغالی رخ می دهد، سکوت اختیار کرده است، در مقابل دولت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قدس ]

دوشنبه ، ۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدسنا]
[مشاهده در: www.qodsna.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن