تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820745774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از نرم افزارهای مهم در عرصه کنونی شعر آئینی و عاشورایی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: یکی از نرم افزارهای مهم در عرصه کنونی شعر آئینی و عاشورایی است مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش به سخن رهبری درخصوص جنگ نرم افزاری اشاره کرد گفت : یکی از نرم افزارهای مهم در عرصه کنونی شعر آئینی و عاشورایی است .
۱۳۹۴ دوشنبه ۹ آذر ساعت 10:48

خبرگزاری پانا+شعر عاشورایی+ آموزش و پرورش + علی اکبر زاده

  به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از خراسان جنوبی ، مهدی علی‌ اکبرزاده صبح امروز در مراسم اختتامیه اولین سوگواره شعر عاشورایی کشور ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی، گفت: شعر عاشورایی با رعایت ادب و آرامش در کلمات بیان دیگری از امام حسین (ع) و یارانش دارد. .   وی بابیان این مطلب که امام حسین تشنه آب نبود اظهار کرد : امام حسین (ع) از همه خواستار اجابت بود و شاعر عاشورایی با کلام و اشعارش به گونه ای امام را اجابت می کند. مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شعر, انسان را دعوت به آرامش می‌کند، افزود: در شعر آئینی و به ویژه در نظام شعر عاشورایی رونق بخشیدن به عاشورا، بیان مجدد واقعیات و بازیابی دوباره پیام عاشورا است.
علی اکبرزاده به سخن رهبری درخصوص جنگ نرم افزاری اشاره کرد و افزود : یکی از نرم افزارهای مهم در عرصه کنونی شعر آئینی و عاشورایی است .
وی ادامه داد : شاعر عاشورایی از امام حسین اسطوره نمی سازد بلکه الگوسازی می کند و اگر امام را بعنوان الگو قرارندهیم در این صورت است که امام مظلوم واقع شده است.
مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان این مطلب که امروزه ندای امام حسین (ع) بیشتر شنیده می شود اظهار کرد : امروزه بیش از هر زمان دیگری ما به سبک و زندگی اسلامی نیاز داریم و امام بیش از هرزمان دیگری به حرها نیاز دارد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن