تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812614295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل ترس پرسپولیس از دقیقه 93


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دلیل ترس پرسپولیس از دقیقه 93
نفت تاکنون هر دو پیروزی خود برابر پرسپولیس را در دقایق ۹۳ به ثبت رسانده است. آیا امروز سومین پیروزی نفتی ها هم در این دقیقه بدست خواهد آمد؟
به گزارش نامه نيوز ، پرسپولیس‌ رده هفتمی برای رسیدن به جایگاهی بهتر باید از نفت منصوریان سه امتیاز بگیرد. امروز ساعت 15 قرمز و زرد پایتخت در ایستگاه سیزدهم لیگ پانزدهم در ورزشگاه تختی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند؛ با این هدف که بر رقیب سرشناس خود برتری یابند.

نفت بعد از شکست خفیف مقابل استقلال در جام‌حذفی می‌خواهد به سومین پیروزی خود در لیگ برتر دست پیدا کند. شاید شکست دادن پرسپولیس‌ پل پیروزی نفتی باشد که آرام‌آرام با علیرضا منصوریان احیا می‌شود.

در مقابل پرسپولیس‌ برانکو، صبورانه از رده شانزدهم جدول بالا آمد تا امروز امیدوار به 21 امتیازی شدن و رسیدن به جمع پنج تیم بالای جدول باشد.

* آخرین باری که پرسپولیس‌ برد
نفت و پرسپولیس‌ پیش از این 10 مرتبه در ادوار لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این میان قرمزها سه مرتبه رنگ پیروزی را برابر نفت دیده‌اند و زردپوشان تهرانی نیز دو بار موفق به شکست حریف شده‌اند و پنج دیدار دوتیم هم منتهی به تساوی شده است.

پرسپولیس‌ در سه دیدار از چهار مسابقه ابتدایی دو تیم طی ادوار دهم و یازدهم لیگ برتر موفق به شکست دادن نفت شد و پس از آن مقابل نفتی‌ها طلسم شد.

پرسپولیس‌ آخرین بار در ایستگاه 28 لیگ یازدهم با گل‌های سیامک کورشی (گل به خودی) ایمون زاید و فشنگچی نفت را (3برصفر) برد و پس از آن هرگز موفق به شکست دادن رقیب نشد.

از دیدار جمعه 26 اسفند ماه سال 90 نفت و پرسپولیس‌ دقیقا سه سال و هشت ماه و 14 روز می‌گذرد با این توضیح که در دیدار مذکور سوشا مکانی گلر امروز پرسپولیس‌، دروازه‌بان نفت بود.

* نفت مترصد هت‌تریک
نفت اولین بار در ایستگاه ششم دو فصل پیش موفق شد با گل دقیقه 93 علی قربانی پرسپولیس‌ را ببرد. اتفاقا جمعه اول شهریور ماه سال 92 هم گلر نفتی‌ها سوشا مکانی بود. این تیم دومین پیروزی خود برابر پرسپولیس را جمعه 10 مرداد ماه سال 93 به ثبت رساند.

در ایستگاه شانزدهم لیگ چهاردهم ابتدا غلامرضا رضایی (43) مهاجم اسبق پرسپولیس‌ دروازه قرمزپوشان را باز کرد و بعد محمد عباس‌زاده (78) بازی را به تساوی کشاند. با این حال گل دقیقه 93 مطهری سبب شد تا دومین پیروزی نفت بر پرسپولیس‌ هم در دقیقه‌ای مشابه با برد نخست نفت بر رقیب، رقم بخورد و شاید امروز نفتی ها به ثبت سومین پیروزی خود برابر پرسپولیس بیندیشند.


جدول 10تقابل ليگ‌برتري پرسپوليس و نفت


شماره بازي ليگ هفته تاريخ نتيجه گلزنان 1 دهم 14 13آبان 89 پرسپوليس3- نفت1 طهماسبي(پنالتي-20) نفت، آرفي(12 و 51) و نورمحمدي(82) پرسپوليس 2 دهم 31 4ارديبهشت90 نفت1- پرسپوليس5 سجاد فيض‌اللهي(88) نفت، علي‌عسگر(18 و 60)، بادامكي(48) و هادي نوروزي(85) پرسپوليس 3 يازدهم 11 29مهر 90 پرسپوليس صفر- نفت صفر - 4 يازدهم 28 26اسفند 90 نفت صفر- پرسپوليس3 كوروشي(گل به خودي-27)، ايمون زايد(55) و اميرحسين فشنگچي(83) 5 دوازدهم 8 26شهريور 91 پرسپوليس صفر- نفت صفر - 6 دوازدهم 25 21بهمن 91 نفت1- پرسپوليس1 مصطفي سيفي(1) نفت، گروز دانفسكي(18) پرسپوليس 7 سيزدهم 6 1شهريور 92 نفت1- پرسپوليس صفر علي قرباني(93) 8 سيزدهم 21 13دي 92 پرسپوليس صفر- نفت صفر - 9 چهاردهم 1 10مرداد 93 پرسپوليس1- نفت1 غلامرضا رضايي(27) نفت، پيام صادقيان(10) پرسپوليس 10 چهاردهم 16 10آذر 93 نفت2- پرسپوليس1 غلامرضا رضايي(43) و ارسلان مطهري(93)، محمد عباس‌زاده(78) پرسپوليس


منبع: مشرق نیوز


۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن