تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805111947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پردیس: 18 سال از کلنگ‌زنی مصلای پردیس می‌گذرد/جانمایی تغییر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه پردیس:
18 سال از کلنگ‌زنی مصلای پردیس می‌گذرد/جانمایی تغییر کرد
امام جمعه پردیس گفت: 18 سال از کلنگ‌زنی مصلای پردیس می‌گذرد و امروز جانمایی ساخت این مصلی تغییر کرد.

خبرگزاری فارس: 18 سال از کلنگ‌زنی مصلای پردیس می‌گذرد/جانمایی تغییر کرد



حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امروز در حاشیه بازدید از مصلای شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص زمان اتمام این پروژه و تغییر مکان آن اظهار کرد: صحبت‌ها تا چهار ماه گذشته این بود که مصلی در همین مکان ساخته شود. وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر که شرکت عمران شهر جدید پردیس از لحاظ منابع مالی دچار مشکل شده بود، پیشنهاد شد بعد از برآورد هزینه با فهرست بهای سال 94 و به صورت تهاتر این مصلی ساخته شود که خوشبختانه هیئت مدیره و مجمع شرکت عمران این طرح را تصویب و ابلاغ کرد. امام جمعه پردیس افزود: با به روی کار آمدن حسین رجب‌صلاحی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، زمینی با موقعیت و دسترسی بهتر پیشنهاد شد.
توسلی ادامه داد: گرچه زمین موقعیت و دسترسی مناسبی داشته و بین دو شهر بومهن و پردیس قرار دارد؛ اما این طرح باید به کمیسیون ماده پنج برود و پرونده مراحل طولانی را طی کند و احتمال تصویب و رد آن را هم باید مدنظر قرار داد که در نتیجه کار ساخت مصلی به آینده‌ای نامشخص موکول می‌شود.
امام جمعه پردیس تصریح کرد: با محسن نریمان معاون وزیر و رئیس مجمع صحبت کردیم و درخواست داشتم که ساخت و ساز در زمین فعلی مصلی ادامه پیدا کند و امکان به نتیجه نرسیدن این طرح جدید را تذکر دادم و اعلام کردم که احتمال اینکه نارضایتی مردم از طولانی‌تر شدن کار ساخت مصلی بیشتر شود، وجود دارد.
وی افزود: امروز پیرو صحبت‌های صورت گرفته، معاون وزیر راه و شهرسازی از مصلی بازدیدی داشت و دستور داد ارزیابی صورت گیرد و مشاور انتخاب‌شده نظرات و طرح خود را اعلام کند تا اگر اتمام کار ساخت مکان فعلی مصلی آسان‌تر از منتقل کردن آن است، این مهم محقق شود.
توسلی تصریح کرد: همچنین باید ارزیابی شود تا اگر سازه فضاکاری که در سال 82 نصب شده پاسخگوی کار است، استفاده و در غیر این صورت جمع‌آوری شود و طراحی جدید صورت گیرد.
امام جمعه پردیس ادامه داد: ضمن اینکه زمین معرفی‌شده در کمیسیون ماده پنج پیگیری شود تا اگر راه تصویب راحت‌تر بود، پیگیری شود و در غیر این صورت کار ساخت و ساز در همین مکان فعلی مصلی ادامه یابد و به پایان برسد.
وی در خصوص زمان تقریبی افتتاح مصلی نیز گفت: از سال 76 کلنگ ساخت مصلی بر زمین خورده و 18 سال بوده که کار ساخت آن در کش و قوس است؛ با این وضعیتی که پیش می‌رود، متأسفانه هیچ پیش‌بینی در خصوص اتمام کار ساخت مصلی ندارم اما دعا می‌کنیم مسئولان همت کنند و دستور و تصمیمی جدی، برای انجام کار حاصل شود.
امام جمعه پردیس با بیان اینکه ساخت مصلی جزو تعهدات و خدمات زیربنایی و روبنایی شرکت عمران شهر جدید پردیس است، گفت: آن‌ها نیز قبول دارند که باید این مصلی ساخته شود اما متأسفانه به دلایل گوناگون 18 سال ساخت آن به تأخیر افتاده و امیدوارم سنوات دیگری به آن افزوده نشود.
توسلی ادامه داد: محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی اراده جدی برای اتمام کار ساخت مصلی دارد و انسانی معتقد است و علاقه فراوانی به این‌گونه پروژه‌های فرهنگی و معنوی دارد که این دلگرم‌کننده است. انتهای پیام/67016/‌ق40

http://fna.ir/8ZEPUM





94/09/09 - 10:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن