تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم عزاداری اربعین حسینی در کربلای ایران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: کانون خبرنگاران نبأ: هم زمان با فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان عالم، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم عزاداری و قرائت زیارت اربعین حسینی در کربلای ایران اسلامی، بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، برگزار می شود.
به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا ، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، این مراسم معنوی چهارشنبه 11 آذرماه از ساعت 10 صبح در مصلای بزرگ ری، با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاری ممتاز خشنود آغاز و در ادامه با مرثیه سرائی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام آقای خورشیدی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غروی و قرائت زیارت اربعین توسط باقری همراه خواهد بود.
هم چنین به جهت حضور گسترده و رفاه حال عزاداران حسینی، مراسم قرائت زیارت اربعین در روز مذکور در ضلع جنوبی آستان مقدس با مرثیه سرائی و قرائت زیارت توسط ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام آقایان سازگار و رضوی و در ضلع شرقی توسط آقایان عیسی و میری برگزار خواهد شد.
گفتنی است اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری، مسجد جامع، حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع)، ضلع جنوبی و شرقی آستان مقدس پایان بخش این مراسم با شکوه خواهد بود.
این مراسم به صورت مستقیم از طریق پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به نشانی www.abdolazim.com پخش خواهد شد.
زیارت اربعین حضرت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

دوشنبه ، ۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن