تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803946650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشنج و درگیری در همایش اصلاح طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تشنج و درگیری در همایش اصلاح طلبان




سخنرانی «آذرمنصوری» که قرار بود دیروز در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شود، به تشنج و درگیری کشید، آن هم پیش از آنکه سخنران پشت تریبون قرار بگیرد.





روزنامه ایران: سخنرانی «آذرمنصوری» که قرار بود دیروز در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شود، به تشنج و درگیری کشید، آن هم پیش از آنکه سخنران پشت تریبون قرار بگیرد.

هرچند، شنبه گذشته هم خبر لغو سخنرانی منصوری در دانشگاه آزاد قزوین به مناسبت 16 آذر منتشر شده بود، اما در یاسوج اتفاق متفاوتی رقم خورد. نه تنها تشکل دانشجویی «فرهنگ و سیاست» مجوز هیأت نظارت دانشگاه را برای برگزاری این نشست اخذ کرده بود، بلکه شورای تأمین یاسوج نیز در پاسخ به تقاضای این تشکل، موافقت رسمی خود را اعلام کرده بود.

اما با وجود طی همه مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم، برخی برگزاری این مراسم را برنتافتند و به بهانه حضور یک «فتنه‌گر» در دانشگاه، به مراسم هجوم آورده و کار را به جایی رساندند که مدیر روابط عمومی دانشگاه از واقعه دیروز به عنوان «حادثه نگران‌کننده‌« یاد و عنوان کرد که «خانم منصوری شانس آورد که به مشکل حادی برخورد نکرد.» زیرا برخی شاهدان عینی از برخورد فیزیکی شدید و حتی حمله با چاقو سخن گفتند که این امر از سوی مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه تکذیب شد. باوجود این، معترضان علاوه بر به هم زدن سخنرانی و حمله به سخنران و دانشجویان، جلوی استانداری تجمع کرده و اعتراض کردند که اساساً چرا منصوری به استان دعوت شده است.

عارف یزدانی دبیر تشکل فرهنگ و سیاست که میزبانی منصوری را به عهده داشت در تشریح واقعه دیروز دانشگاه، از فرد معترضی گفت که با چاقو به یکی از دانشجویانی که از منصوری محافظت می‌کرد، حمله کرده و به دست این دانشجو آسیب وارد کرده است.

اما امین کشاورز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: «پیش از ورود خانم منصوری به سالن، دانشجویان تشکل تازه تأسیس (فرهنگ و سیاست) تنشنج‌هایی را ایجاد کردند و شعارهایی در حمایت از سران فتنه سر دادند که دانشجویان بسیجی با آنان مقابله کردند و به آنان  گفتند شعار ندهید و حمایت نکنید.»  وی با طرح این ادعا که «در این هنگام یک دانشجوی عضو این تشکل به یکی دانشجویان دختر توهین و با او برخورد فیزیکی کرد» اضافه کرد: «پس از این واقعه از بچه‌های دیگری که در سالن نشسته بودند، هر کسی که غیرت داشت بلند شد و گفت چرا خانم را می‌زنید و به این ترتیب تشنج بالا گرفت.»

کشاورز با بیان اینکه «اصلاً به خانم منصوری حمله نشد و چون‌ انجمن شلوغ بازی در‌می‌آورد، سخنران سریع از سالن خارج شد»، موضوع چاقوکشی در سالن را نیز «بازی رسانه‌ای» توصیف کرد و افزود: «اصلاً چنین چیزی نبود. دانشجویان معترض تنها شعار سر می‌دادند.»

باوجود اینکه کشاورز چاقوکشی در سالن را تکذیب و رد کرد، اما سید ایمان علوی، عضو انجمن اسلامی دانشگاه آزاد، دانشجویی است که می گوید چاقو به دست راست وی آسیب زده است.

محمدکاظم نظری فرماندار شهرستان یاسوج نیز ادعای دانشجویان بسیجی را که دختر دانشجویی سیلی خورده است، رد و تکذیب کرد و گفت: «دستگاه‌های امنیتی، حراست دانشگاه و کارشناسان فرمانداری در سالن حضور داشتند و همه فیلم‌ها و مستندات این حادثه نیز موجود است. دستگاه قضایی نیز در حال بررسی این واقعه است و کسانی که ادعاهایی دارند باید ادعاهای خود را ثابت کنند، اما به نظر می‌رسد که این موضوع صحت نداشته باشد.»

 وی در عین حال، چاقو خوردن یکی از دانشجویان از سوی معترضان را نیز «اغراق» توصیف کرد و افزود: «خوشبختانه به خانم منصوری صدمه‌ای نرسید و درگیری سطحی بین دانشجویان بود و تمام شد و قضیه چندان حاد نبوده است.» نظری درباره اینکه دلیل تجمع دانشجویان معترض مقابل استانداری چه بود، اظهار کرد: «آنان معترض بودند که چرا اصلاً خانم منصوری به استان دعوت شده و اجازه داده شد ایشان به استان بیایند.»






تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن