تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820733473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استرالیا بهترین تیم و احمد خلیل بهترین بازیکن آسیا شدند/دفاع شمسایی و تاسیسات دریایی از اعتبار ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شفاف: کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران و بهترین گلزن جهان عنوان بهترین بازیکن سال قاره آسیا را به خود اختصاص داد. همچنین تیم فوتسال تاسیسات دریایی از ایران که قهرمان آسیا شده بود بهترین تیم قاره کهن شد.
سرویس ورزشی شفاف : برترین های سال فوتبال 2015 آسیا عصر امروز یکشنبه در مراسمی که در دهلی نو هند برگزار شد معرفی شدند. در این مراسم علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشت.
علی اصغرحسن زاده و وحید شمسایی به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن و تیم فوتسال تاسیسات دریایی به عنوان نامزد بهترین تیم فوتسال حضور داشتند که شمسایی و تاسیسات عنوان بهترین ها را به خود اختصاص دادند.
در ابتدای این مراسم «پرافول پتل» رئیس فدراسیون فوتبال هند در خصوص پیشرفت فوتبال در این کشور و برنامه های آینده فدراسیون تحت ریاستش صحبت کرد.
در ادامه «شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه» که ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برعهده دارد گزارشی از وضعیت فوتبال در قاره کهن و شرایط توسعه و پیشرفت این رشته را تشریح کرد.فهرست نامزد برترین های سال آسیا به این شرح است:
ا تحادیه برتر سال آسیا:
روحیه بخش 
فدراسیون فوتبال استرالیا 
فدراسیون فوتبال ایران
اتحادیه فوتبال ژاپن
رو به پیشرفت
اتحادیه فوتبال هنگ کنگ
فدراسیون فوتبال تاجیکستان
فدراسیون فوتبال ویتنام
خواهان پیشرفت
... [ مشاهده متن کامل خبر در شفاف ]

یکشنبه ، ۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شفاف]
[مشاهده در: www.shafaf.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن