تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت ذخيره‌سازي کالاهاي اساسي در بندر امام خميني (ره) کافي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۹ب.ظ)
ظرفيت ذخيره‌سازي کالاهاي اساسي در بندر امام خميني (ره) کافي نيست موج - مدير عامل شرکت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران از تاسيسات و امکانات تخليه و بارگيري و ذخيره‌سازي بندر امام خميني (ره) و چگونگي تأمين و توزيع آردو نان مورد نياز زائرين اربعين حسيني درمنطقه مرزي شلمچه بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، قنبري در جريان اين بازديد بر خدمات دهي مطلوب به شهروندان تاکيد کرد و ارائه خدمات شايسته به مردم را حق آنان دانست و گفت: مردم از ما انتظار دارند تا خدمات خوبي به آنان ارائه دهيم، پس اين وظيفه شرعي و قانوني ما و ديگر مسوولين است که بايد به نحو احسن اداي وظيفه کنيم.
قنبري با اشاره به اينکه در اقتصاد مقاومتي ما به دنبال رسيدن به جايگاهي هستيم که علاوه بر تأمين نياز کشور، بتوانيم محصولات کشاورزي خود را به ديگر کشور ها صادر کنيم، افزود: در سال جاري صادرات شکر و روغن تاکنون 30 ميليون دلار ارزآوري براي کشور داشته است و رسيدن به جايگاهي بالاتر در صادرات غيرنفتي، قطعاً نگاه ملي مديران در سراسر کشور و بخصوص استان خوزستان را مي‌طلبد.
مدير عامل شرکت بازرگاني دولتي ايران همچنين با حضور در بندر امام خميني (ره) ضمن گفت و گو با عوامل بندري، از انبارهاي ذخيره‌سازي شکر خام و نحوهٔ اقدامات و فعاليت‌هاي ذخيره‌سازي و تخليه و بارگيري کشتي‌هاي حامل کالاهاي اساسي وارداتي بازديد کرد.
قنبري با بيان اينکه بندر امام يکي از مبادي اصلي بازرگاني کشور؛ خصوصاً در حوزه واردات و صادرات کالاهاي اساسي، هست، ظرفيت‌هاي موجود ذخيره‌اي در اين بندر را ناکافي دانست و از برنامه ريزي و انجام اقدامات اوليه براي افزايش 150 هزارتني ظرفيت ها و امکانات ذخيره‌سازي کالاهاي اساسي در اين بندر خبر داد.
برپايه اين گزارش، معاون وزير و مديرعامل شرکت بازرگاني دولتي ايران در بازديد از مرز بين‌المللي شلمچه اظهار کرد: چيزي که در اين مرزها مشاهده مي‌شود شور و شعور بالاي زائران حسيني است که اميدواريم بتوانيم با مسووليتي که براي پذيرايي از اين زائرين داريم به‌خوبي از پس انجام مأموريت خود برآييم.
قنبري با اعلام رضايت از نحوه توزيع آرد بين ستاد ها و مواکب مسقر در مرز شلمچه و مسير راهپيمايي زائران اربعين حسيني، از عملکرد شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 4 به جهت انجام مطلوب عمليات تأمين آرد و نان عزاداران ابا عبدا... الحسين (ع) تقدير کرد.
اين گزارش مي‌افزايد: در جريان بازديد معاون وزير جهاد کشاورزي از استان خوزستان که مدير عامل و اعضاي هيات مديره شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 4 نيز حضور داشتند، مدير عامل شرکت ضمن خير مقدم و تشکر از توجه دکتر قنبري به موقعيت جغرافيايي و حساس استان خوزستان، علاوه بر ذکر پاره اي ازمشکلات پيش رو، گزارشي از روند تخليه و بارگيري کشتي ها و ساير فعاليت هاي اين شرکت ارائه کرد.
حسين پور بابيان بخشي ازخدمات ارائه شده به شهروندان توسط شرکت غله استان گفت: اهتمام جدي و تلاش مضاعف همراه با بهره گيري از امکانات و تجربيات لازم، به‌ منظور بهبود شرايط حمل و نقل و استفاده حد اکثري از امکانات موجود ناوگان‌هاي ريلي و جاده اي و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان استان و ديگر مناطق، از مهم‌ترين اقدامات و برنامه‌هاي اين شرکت تا پايان سال جاري است.
اين گزارش در پايان حاکي است: مدير عامل شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 4 همچنين گزارش مبسوطي از مقدار و نحوه توزيع آرد خبازي و نان براي ستادهاي اربعين حسيني به معاون وزير جهاد کشاورزي ارائه داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن