تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از پیوند سیب زمینی به سانتریفیوژ تا اتلاف 1.4 میلیارد لیتر آب


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دفن 1.4 میلیارد لیتر آب/وزیر:سیب زمینی ها فاسد بوده/نماینده مجلس:امحای سیب زمینی ها خیانت است/کنایه سیاسی در بستر سیب زمینی/سیب زمینی ها در پایش/سوء مدیریت و عدم توجه به صنف سیب زمینی کاران عامل اینگونه اتفاقات است
سیب زمینی های امحا شده در استان فارس کماکان بر سر زبان ها هستند و حتی در بعضی موارد محلی برای کنایه های سیاسی نیز شده است!
به گزارش تابناک فارس :از زمانی که خبر سیب زمینی های فارس منتشر شده تا بحال ده ها مدیر و مسئول و نماینده مجلس در مورد این اتفاق اظهار نظر کرده اند و حتی این موضوع به برنامه پایش هم راه یافته.
دفن 1.4 میلیارد لیتر آب
سیب زمینی هایی که دفن شد فارغ از اینکه فاسد شده بود یا اینکه مسئولان چه تدابیری برای فساد آن می توانستند ببینند، تولیدش بر مبنای اقتصاد آب آن هم در شرایطی که کشور با بحران آب دست و پنجه نرم می کند، هزینه های هنگفتی در پی داشت که می توان به هدر رفتن بیش از 1.4 میلیارد لیتر آب اشاره کرد.
وزیر:سیب زمینی ها فاسد بوده
وزیر جهادکشاورزی از ماموریت ویژه به بازرسی این وزارتخانه برای بررسی امحای ۱۷۰۰ تن سیب زمینی خبر دادوگفت: سیب زمینی های امحا شده فاسد بود و نه تنها برای انسان بلکه برای خوراک دام نیز قابل مصرف نبود.

سوء مدیریت و عدم توجه به صنف سیب زمینی کاران عامل اینگونه اتفاقات است
رئیس اتحادیه سیب زمینی کاران کشور بحث امحای ۱۷۰۰ تن سیب زمینی ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

یکشنبه ، ۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن