تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803203187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مقتدرانه نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران براي دفاع کيان کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۵ب.ظ)
استاندار گيلان تاکيد کرد: حضور مقتدرانه نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران براي دفاع کيان کشور موج-رشت- استاندار گيلان در آيين صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح گيلان که به مناسبت روز نيروي دريايي در ناوگان شمال در بندرانزلي برگزار شد، گفت: نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران براي دفاع از اسلام و کيان کشور در عرصه دريا، حضوري مقتدرانه دارد.
به گزارش خبرگزاري موج و نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري گيلان، محمدعلي نجفي در اين مراسم با اشاره به اينکه نيروي دريايي جمهوري اسلامي نيرويي راهبردي است، اظهار داشت: نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران براي دفاع از اسلام و کيان کشور در عرصه دريا، حضوري مقتدرانه دارد.
نماينده عالي دولت در گيلان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي نيروي دريايي هفتم آذر را يادآور دلاورمردي هاي شيردلان نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي عنوان کرد و افزود: اين دريادلان با تلاش جانانه و مقدس در کنار ساير نيروهاي نظامي ، انتظامي ، مردمي و بسيج از حريم دريايي کشور دفاع کردند.
وي گفت: ما امروز افتخار مي کنيم که روز هفتم آذر به نام روز نيروي دريايي نام گرفته و به همه شهيدان، جانبازان و کساني که در دوران دفاع مقدس و ادامه آن به شهادت رسيدند و حضوري قوي به ويژه در عرصه ي نيروي دريايي داشتند احترام مي‌گذاريم.
دکتر نجفي تصريح کرد: امروز خوشبختانه نيروي دريايي همانطور که رهبرمعظم انقلاب بارها اشاره فرمودند، به عنوان يک نيروي راهبردي با عزت و احترام و اقتدار در دفاع از حريم آبي کشور و در آب هاي آزاد دنيا حضور دارد و اعلام مي کند که اين آب ها متعلق به کشورهاي خاص و استکبارگران و استعمارگران نيست بلکه آب هاي آزاد دنيا متعلق به همه ملت هاست.
وي به حضور مقتدرانه نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در آب هاي آزاد دنيا در سال هاي اخير اشاره و خاطرنشان کرد: اين حضور موجب شده تا بيش از سه هزار کشتي تجاري،غيرتجاري و خدماتي متعلق به بيش از 22 کشور با انديشه راهبردي مورد حمايت نيروي دريايي ما قرار گيرند.
نماينده عالي دولت در گيلان با اشاره به سه رکن اصلي فعاليت نيروي دريايي تصريح کرد: به يمن حضور شما در آب هاي بين المللي و در درياي خزر روح آرامش، امنيت، دوستي، صلح و اقتدار را شاهد هستيم.
وي به فعاليت بنادر مهم و استراتژيک در درياي خزر اشاره کرد و افزود: در بحث تجاري نيز امنيتي که شما برقرار کرده ايد، زمينه حضور کشتي هاي تجاري و فعاليت هاي اقتصادي در خزر را ايجاد کرده است.
استاندار گيلان گفت: همچنين حضور مقتدرانه ايران در مذاکرات مربوط به رژيم حقوقي درياي خزر، با پشتوانه شما صورت مي گيرد.
وي با اشاره به سهم مهم دريا در بحث حمل و نقل، تجارت و رونق اقتصادي کشورها افزود:در برنامه ششم توسعه و با تاکيد رئيس جمهوري در سفر امسال به گيلان، ارتباطمان با دريا قوي تر خواهد شد.
دکترنجفي خاطرنشان کرد: در برنامه ششم، رويکرد دريا محور را بعنوان انديشه ي محوري اقتصادي در بخش هاي مختلف اعم از منابع نفت و گاز آبزيان و خدمات تجاري دنبال مي کنيم.
وي تصريح کرد: در فضاي پس از تحريم که به زودي شکل مي گيرد، بحث ديگر، صنعت دريايي است که نيروي دريايي به همت و تلاش فرمانده ناوگان شمال و مجموعه فني و مهندسي امروز حرفي براي گفتن دارد.
فرمانده ناوگان شمال نيز در اين مراسم ضمن تبريک فرارسيدن اين ايام و خير مقدم به مدعوين و همچنين گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيج به ما آموخت که با مکتب عاشورايي مي توان بسياري از مشکلات را پشت سر گذاشت.
دريادار دوم عرشه افشين رضايي حداد خاطرنشان کرد: پيروي از مکتب عاشورايي و بسيجي ما را بعنوان يک نيروي مقتدر در دنيا معرفي کرده است.
وي با اشاره کوتاه به تاريخچه فعاليت هاي نيروي دريايي در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: ما بر مبناي فرهنگ بسيجي و عاشورايي و فرهنگ ولايت مداري مقتدرانه ايستاده ايم.
در اين مراسم علاوه بر رژه يگان هاي مسلح، از خانواده شهيدان مشيت الله معصومي و رحمت ملايي جفرودي،ناخدا يکم بازنشسته حميد هاشم زاده، ناو سروان بازنشسته ابوطالب منافي اصل،ناو سروان بازنشسته عباس قلي زاده کيسمي، پايور نمونه ناخدا دوم آماد فردين گلي نيا، ناخدا سوم مکانيک حجت الله کاغذلو، ناو سروان تکاور دريايي فرهاد طاهري و خانم رويا دنيايي از کارمندان ستاد تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن