تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820217425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه بارشي در راه استان‌هاي غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۱ب.ظ)
از سه شنبه؛ سامانه بارشي در راه استان‌هاي غربي موج - از روز سه‌شنبه با ورود يک سامانه بارشي به کشور در غرب و شمال غرب ابرناکي و بارش شروع خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، احد وظيفه، مدير کل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي کشور، گفت: بر اساس داده‌ها امروز با جنوبي شدن جريانات، افزايش دما و وزش باد نسبتاً شديد جنوبي در استان‌هاي اردبيل و گيلان پيش‌بيني مي‌شود.
وي با بيان اينکه بعدازظهر امروز در برخي مناطق جنوب شرق کشور،‌ در استان هرمزگان و جنوب سيستان و بلوچستان افزايش ابر، وزش باد،‌ رگبار پراکنده گاهي با رعد و برق پيش بيني مي‌شود، افزود: اين موج روز دوشنبه در شرق هرمزگان و جنوب سيستان و بلوچستان فعال خواهد بود. امروز و فردا در ساير مناطق کشور جو پايدار خواهد بود که سبب انباشت آلاينده‌هاي جوي کاهش کيفيت و غبار آلود شدن هوا در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت تهران، کرج،‌ اصفهان و اراک خواهد شد.
مدير کل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي کشور در ادامه اظهار کرد: از روز سه‌شنبه با ورود يک سامانه بارشي به کشور در غرب و شمال غرب ابرناکي و بارش شروع خواهد شد، همچنين امروز خليج فارس مواج خواهد بود.
وظيفه در مورد وضعيت هواي استان تهران گفت: آسمان امروز تهران، کمي ابري، در پاره‌اي نقاط غبارآلود و فردا، کمي ابري و غبارآلود، اوايل شب افزايش ابر و وزش باد خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن