تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798290115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت – پرسپولیس؛ آتشی در دل برقرار است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نفت – پرسپولیس؛ آتشی در دل برقرار است
یکی دیگر از بازی های پرحاشیه هفته سیزدهم در ورزشگاه پیر شرق تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، نفت و پرسپولیس در شرایطی کاملا متفاوت مقابل هم صف آرایی می کنند تا به سه امتیاز این بازی که از نان شب برای شان واجب تر است برسند. امتیازاتی که می تواند زمینه صعود چند پله ای آنها در جدول را فراهم کند ودر آتسانه تعطیلی دوباره رقابت ها آرامش خاصی به اردوی نفت و پرسپولیس حاکم کند. جنگ این دو تیم هم می تواند آبستن حوادث پرشماری باشد چون بازیکنانی در ترکیب نفت و پرسپولیس به میدان می روند که مقابل تیم سابق خود و مربیان شان از انگیزه های متفاوتی برخوردار هستند گرچه این مصاف دوست و دشمن اصلی پروفسور کروات را ندارد تا از جذابیت هایش کاسته شود.
پیام و کمال در ترکیب نفت بازیکنی حضور دارد به نام پیام صادقیان. جوانی پرحاشیه اما توانمند از نظر فنی که سال قبل حاشیه های ویرانگرش در جمع سرخپوشان هم به خود او لطمه زد هم به پرسپولیس. برانکو هم در ابتدای فصل نام او را از لیست نفرات مد نظرش خارج کرد تا علی منصوریان شاگردش در تیم امید را برای بازسازی دوباره به نفت ببرد. پیام همواره علاقه اش به پرسپولیس را علنی نشان داده و خودش اعلام کرده روز مصاف با پرسپولیس برایش یکی از سخت ترین روزهاست اما با این حال می خواهد بار دیگر خودش ار نشان بدهد. همین وضعیت را کمال کامیابی نیا در جمع سرخپوشان دارد، بازیکنی که در نقل و انتقالات نامش رد لیست نفرات مازاد نفت و علی منصور قرار گرفت تا سر از تیم پرطرفدار پایتخت در آورده و به یکی از کلیدی ترین بازیکنان برانکو تبدیل شود. به قدری خوش درخشید که کارلوس کی روش هم او را دعوت کرد تا در اولین بازی های ملی طعم گلزنی را نیز بچشد. حالا این دو بازیکن باید مقابل هم قرار بگیرند با این انگیزه که خودشان را به اثبات رسانده و زمینه موفقیت تیم های خود را فراهم کنند.
دوست و دشمن برانکو نیستند! کارلوس سانتوس از آن دست بازیکنانی است که برانکو علاقه خاصی به او دارد. مدافع برزیلی توسط پروفسور به دیناموزاگرب منتقل شد و بعد هم وقتی برانکو به چین رفت این بازیکن را به خود به شرق آسیا برد. در الاتفاق عربستان هم کارلوس جزو اولین خریدهای مربی کروات بود تا جایی که خود برانکو مدعی است در سال اول حضورش در تیم عربستانی سانتوس مدافعی بود در حد بهترین بازیکنان شاغل در فوتبال اروپا و او موفقیت هایش را مرهون این بازیکن بود. بعد از آن مقطع این دو رفیق صمیمی از هم جدا شدند گرچه سرنوشت آنها را به ایران کشاند آن هم با چند صباحی اختلاف .در ابتدای فصل هم پرفسور تلاش زیادی کرد تا سانتوس را به پرسپولیس ببرد اما قیمت بالا بود و باشگاه توان پرداخت رقم درخواستی کارلوس را نداشت تا او راهی نفت شود. درست برعکس قصه کارلوس و برانکو ماجرای سیدجلال حسینی با این مربی بیشتر بر اساس نارفیقی رقم خورد چون سیدجلال فاصله ای با پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس در سال های پایانی فوتبالش نداشت که ایوانکوویچ مانع عقد قرارداد شد . مربی کروات اعتقاد داشت سیدجلال از نظر فنی به کارش نمی آید و ترجیح می دهد بازیکنی در پست دفاع بگیرد که خواسته هایش را برآورده کند به همین خاطر این بازیکن در آخرین روزهای نقل و انتقالات به نفت پیوست به این امید که روزی انتقامش را از برانکو بگیرد اما برحسب شانس دوست و دشمن پروفسور به دلیل مصدومیت بازی دو تیم را از دست دادند تا همه چیز بماند برای بازی برگشت.
علی منصور و مدافعان جوانش در غیاب سیدجلال و کارلوس سانتوس، علی منصوریان باید مثل بازی با استقلال بار دیگر به زوج جوانی در خط دفاع اطمینان کند که در دو بازی گذشته هر کاری لازم بود انجام دادند تا تیم شان به توفیقی نرسد! حمید بوحمدان هم مقابل سپاهان پنالتی خراب کرد و گل به خودی زد هم مقابل استقلال ضمن این که محمد دانشگر هم در بازی با استقلال یک گل به خودی زد تا بی تجربگی هر دو نفر کار دست نفتی ها بدهد. البته اعتماد به جوانان همواره تاوان در پی داشته و این موضوع را کادر فنی نفت و شخص منصوریان لمس کرده است اما هم بوحمدان هم دانشگر باید بدانند که از فرصت به دست آورده برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید نهایت بهره را ببرند نه این که نام خود را از اذهان کادر فنی خارج کنند. با شرایط حاکم بر ساختار تدافعی نفت باید هم به منصوریان حق داد که نگرانی خاصی برای مهار مثلث تهاجمی رقیب داشته باشد جایی که تعدادی از شاگردان خودش در تیم ملی امید حالا در پی ضربه زدن به تیم بحران زده او هستند.

پرسپولیس تهران نفت تهران

ارسال به تلگرام


11:41  1394/09/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن