تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805667882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس و دردسری ناتمام به نام سوشا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پرسپولیس و دردسری ناتمام به نام سوشا
به محرومیت سوشا مکانی آنقدر خو گرفته‌ایم که شنیدن خبر تکراری‌اش دیگر حتی متعجب‌مان نمی‌کند. نه ما و نه پرسپولیس را که تا اینجای کار، در یک سوم روزهای رفته از فصل دروازه‌بان مدعی و ملی‌پوشش را در اختیار نداشته؛ آن هم فقط به خاطر محرومیت!
به گزارش نامه نيوز به نقل از ایران ورزشی، فصل پانزدهم که شروع شد سوشا محروم بود و دلیل این محرومیت، کری‌خوانی‌ نه چندان دوستانه‌اش برای مدافع و هواداران استقلال بعد از پیروزی در دربی اختتامیه فصل پیش.
سوشا سه بازی محروم بود و در نبود او پرسپولیس ۸ گل خورد و تنها یک امتیاز گرفت تا پشیمانی را خیلی زودتر از حد تصورمان در چهره برانکو ببینیم. پشیمانی از اینکه همه اعتمادش را یکجا به سوشا پیشکش کرده و بازخورد خوبی نگرفته بود. حتی با بازگشت سوشا مکانی هم گره‌ای از کار پرسپولیس باز نشد و این تیم در ۵ بازی بعدی‌اش- تا پیش از محرومیت دوباره سوشا- ۵ گل خورد. در بازی بعدی سوشا مکانی باز هم محروم بود که پرسپولیس در نبود او سیاه‌جامگان را برد و بعد هم با سوشا ملوان را. در آن دربی یک‌طرفه هم سوشا گل عجیبی از تیم مظلومی خورد و بعد با پرسپولیس پیروزی برابر استقلال اهواز را جشن گرفت و حالا دوباره باید روی سکو بنشیند و تماشاگر بازی پیش‌روی پرسپولیس باشد.
سوشا مکانی محروم است؛ برای پنجمین بار- از ابتدای فصل تا امروز- و در سیزدهمین بازی لیگ برتری پرسپولیس! در واقع او تا اینجای کار یک سوم از بازی‌های پرسپولیس را به خاطر محرومیت- فقط هم محرومیت‌های ناشی از مسائل انضباطی و نه فنی- از دست داده و این در حالی است که او در دو بازی اول پرسپولیس در جام حذفی هم دو کارت زرد گرفت و از حضور در سومین بازی پرسپولیس- در مرحله یک چهارم نهایی- محروم شد.
این بار اما به یک دلیل تازه محروم شده و آن چیزی نیست جز شکایت مدیر برنامه‌هایش. خبر این محرومیت را سازمان لیگ پیش از بازی با استقلال اهواز اعلام کرد و کافی بود سوشا بدهی ۶۵ میلیون تومانی‌اش را بپردازد تا برای همیشه از این تهدید رها شود. او اما پرسپولیسی‌ها را پیش انداخت تا از مدیر برنامه‌اش رضایت بگیرند و به خواسته‌اش هم رسید اما رضایت آقای مدیر برنامه تنها یک هفته معتبر بود و حتی جلسه مشترک با سوشا و مدیران باشگاه هم قانعش نکرد.
پرسپولیسی‌ها البته مدعی شده بودند که همین صحبت رودررو مشکل را از پیش‌رو برداشته اما مدیر برنامه‌های سوشا ادعایشان را تکذیب و بار دیگر تاکید کرد که تنها در ازای دریافت کل طلبش رضایت خواهد داد. اتفاقی که رخ نداد تا یک بار دیگر خبر محرومیت سوشا مکانی را بشنویم. خبری که حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون در تایید آن گفت: «من اطلاع دقیقی از روند این پرونده ندارم اما هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. بدین ترتیب همان رای قبلی یعنی محرومیت سوشا مکانی تا جلب رضایت شاکی‌اش اجرا می‌شود. این دروازه‌بان اگر تا فردا رضایت شاکی‌اش را نگیرد، از حضور در بازی پرسپولیس و نفت محروم خواهد بود.»
جالب اینکه پرسپولیسی‌ها نشسته‌اند به انتظار ابلاغیه حکم و به قول محمود خوردبین: «هنوز کمیته انضباطی یا سازمان لیگ رسماً چیزی به ما اعلام نکرده‌اند. اگر رسماً اعلام کنند سوشا محروم است، ما هم می‌دانیم چه واکنشی نشان بدهیم اما چنین حکمی به باشگاه نرسیده.» این حکم حتی اگر به باشگاه ابلاغ نشده باشد، بهانه کافی برای اعتراض پرسپولیسی‌ها نیست چرا که آنها پیش از بازی با استقلال اهواز با چنین مشکلی دست به یقه شدند و حتی قول داده بودند که بدهی سوشا مکانی را خودشان می‌پردازند- البته از پول قرارداد سوشا- تا مبادا این دروازه‌بان محروم شود اما نه آنها خوش قول بودند، نه خود سوشا که دردسرهایش برای پرسپولیس تمامی ندارد انگار.
خوش قول نبودند و حالا باید با یک محرومیت تازه کنار بیایند. محرومیتی که مدیر برنامه‌های سوشا گفته تنها به شرطی از آن می‌گذرد که طلب ۶۵ میلیون تومانی‌اش را تمام و کمال گرفته باشد: «من فقط برای یک بازی رضایت دادم که سوشا مکانی به میدان برود و هنوز به طور کامل رضایت خودم را به کمیته انضباطی ارائه نکرده‌ام. بر همین اساس فکر می‌کنم او در بازی مقابل نفت نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. همانطور که قبلا هم گفته بودم تا پولم را نگیرم رضایت نمی‌دهم. اتفاقا سوشا مکانی ۳، ۴ روز پیش با من تماس گرفت و گفت این مشکل را حل کنیم اما دیگر از او خبری نشد.»
برای فرار از این محرومیت البته سوشا و پرسپولیس امروز و حتی فردا را فرصت دارند که حتما باشگاه‌نشین‌ها در فکر هستند تا با یک وعده دوباره سر و ته ماجرا را به هم بدوزند و در بازی روز دوشنبه سوشا را به میدان بفرستند. تنها راه‌شان اما این است که دست به جیب شوند و از شاکی رضایت بگیرند وگرنه سوشا مکانی برای گذراندن پنجمین محرومیت لیگ برتری خود- در سیزده هفته- باید در بازی با نفت هم روی سکو بنشیند.





۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن