تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802668438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن به دنبال نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در فضای پسابرجام است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دشمن به دنبال نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در فضای پسابرجام است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: دشمن به دنبال نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در فضای پسابرجام است.


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: بدون تردید تقویت بنیه معنوی و بصیرت نیروهای مسلح مستقیما بر توان نظامی آنان تاثیرگذار است و ارتقاء توان رزمی آنان، تقویت کننده موقعیت راهبری کشور در منطقه و جهان محسوب می شود.
وی که در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق کشور در بیرجند سخن می‌گفت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب بزرگ در دهه های پایانی قرن بیستم تأثیرات شگرفی بر منطقه جنوب غرب آسیا و نظام بین الملل برجای گذاشت افزود: انقلاب اسلامی ایران توانست با ارائه الگوی مردم سالاری دینی که مبتنی بر آموزه های اصیل اسلامی است در بُعد نظری و فلسفی، نظام استکبار را نفی و با تأسی از ائمه اطهار (ع) به مبارزه با قدرت های استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار بپردازد.


 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتشتصریح کرد: دشمنان اسلام که با احیای اسلام ناب محمدی (ص) در ایران، منافع خود را در خطر می دیدند با تمام توان به مقابله با آن پرداختند و با حجمه های گسترده امنیتی،  نظامی و اقتصادی سعی کردند این انقلاب را از پای در آوردند که البته نتوانستند و همگان امروز شاهد هستند که با گذشت بیش از 37 سال از انقلاب، این شجره طیبه روز به روز پیشرفت کرد و ملل مسلمان و مستضعف جهان را به آینده ای روشن امیدوارتر ساخت.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه افزود: اکنون که ما در دهه چهارم انقلاب اسلامی و در برهه ای حساس از انقلاب قرار داریم، مشکلات اقتصادی و اجتماعی فراوانی منطقه و جهان را که عمدتاً ناشی از سیاست های غلط غرب است فراگرفته و وضعیت منطقه را در شرایط پیچیده و شکننده ای قرار داده است، شرایطی که رهبر فرزانه انقلاب از آن به عنوان پیچ تاریخی یاد نمودند لذا گذر از این وضعیت، درک و هوشیاری بالای آحاد جامعه و مسئولان را می طلبد.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در بُعد داخلی و در پایان مذاکرات هسته ای، دشمن به دنبال نفوذ و ایجاد اختلاف بین مردم است، تصریح کرد: راهکار دشمن در این رابطه نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است. در واقع دشمن همان مولفه های تهدید نظامی و تحریم اقتصادی را مد نظر دارد و امروز آن را با راهبرد نفوذ دنبال می کند.


وی در ادامه وظیفه فرماندهان و مسئولین ارتش را به عنوان افسران جنگ نرم در این شرایط بسیار  با اهمیت و حساس دانست و افزود: شناخت موقعیت راهبردی جبهه خودی و دشمن و شناساندن آن به جوانان و کارکنان از اهمیت زیادی برخوردار است و در این مسیر تمسک به دین و معنویت گرایی در خنثی سازی ترفندهای دشمنان در هر دو جبهه جنگ نرم و سخت بسیار مهم است.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: بدون تردید، تقویت روح معنوی کارکنان در توان رزمی آنها تأثیرگذار است و از منظر رهبر فرزانه انقلاب، لازمه این ارتقا همراه شدن ایمان با بصیرت، عزم راسخ و احساس مسئولیت در کنار نیروی انسانی مجهر به دانش و تجهیزات پیشرفته می باشد.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به تشریح سخنان فرماندهی معظم کل قوا در جمع بسیجیان پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های معنویت در کارکنان، بصیرت است، مولفه ای که رهبر فرزانه انقلاب نیز در سال های اخیر بارها بدان تأکید فرموده اند و می فرمایند "در زندگی پیچیده امروز، بدون بصیرت نمی شود حرکت کرد و اگر بصیرت نداشته باشید نا خود آگاه به دشمن کمک می کنید".


حجت السلام والمسلمین آل هاشم در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: تهدیدات فرهنگی و سیاسی محیط های پیرامونی و قرار گرفتن در شرایط حساس انتقالی از یک سو و گسترش بحران ها و تحولات پرشتاب فرهنگی و سیاسی ایجاب می کند تا نسل جوان جامعه را از عوامل آگاه و آنان را در مواجه صحیح با  این گونه عوامل تربیت کنیم.





انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

باید نگاه به سرباز سرمایه محور باشد
تغییر ذائقه فرهنگی از راهبردهای دشمن در بحث نفوذ است
ایستادگی ما در برابر ظالمان نتیجه درس‌هایی است که از " عاشورا " گرفتیم
دشمنان حتی فکر تجاوز را به مخیله خود راه نمی‌دهند





۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن