تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوخت جايگاه‌هاي کريدور غرب کشور به طور فوق‌العاده تأمين مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۸:۸ق.ظ)
در مسير کاروان زائران کربلا؛ سوخت جايگاه‌هاي کريدور غرب کشور به طور فوق‌العاده تأمين مي‌شود موج - مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان گفت: موجودي فرآورده‌هاي جايگاه‌هاي واقع در مسير کاروان زائران کربلا در کريدور غرب کشور، به طور فوق‌العاده تأمين مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، صادق فريدي با تاکيد بر اهميت سوخت‌رساني ويژه به خودروهاي حامل زائران حضرت امام حسين (ع) اظهار داشت: منطقه پخش همدان با استفاده از همه ظرفيت‌هاي خود، جايگاه‌هاي مسير عبور خودروهاي زائران را به طور کامل پوشش داده است و تلاش مي‌کند سوخت‌رساني به نحوي مطلوب انجام شود.
مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان افزود: منطقه پخش همدان به عنوان يکي از اعضاي کارگروه زيرساخت، سوخت و حمل‌ونقل ستاد اربعين استان همدان، تمهيدات لازم را با هماهنگي ستاد انجام داده است و با تشکيل کارگروه‌هاي فرعي نيز مجاري عرضه سوخت (بنزين و نفت گاز) را کنترل و نظارت مي‌کند تا سوخت‌رساني به لحاظ کمي و کيفي، بدون مشکل انجام شود.
وي تصريح کرد: جريان سوخت‌رساني به جايگاه‌ها و عرضه آن، به وسيله واحدهاي فني و عملياتي، همچنين روساي نواحي، از مبدأ تا مقصد، به طور کامل پايش مي‌شود.
مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان اظهار کرد: در ۱۰ روز منتهي به اربعين پارسال، ۱۱ ميليون و ۶۰۰ هزار ليتر نفت گاز و ۱۲ ميليون و يک‌صد هزار ليتر بنزين عرضه شد که اين مقدار در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از آن، رشد سه درصدي داشت.
فريدي گفت: براساس مشاهدات و بررسي تراکنش‌ها، امسال نيز برآورد مي‌شود سوخت‌گيري خودروهاي سبک و سنگين زائران رشد محسوسي نسبت به پارسال داشته باشد.
مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان، تاکيد کرد: سوخت مورد نياز جايگاه‌هاي واقع در مسير کاروان زائران حضرت سيدالشهدا (ع) به نحو ويژه‌اي تأمين مي‌شود و مشکلي از اين بابت وجود نخواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن