تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشاورزی ایران نسخه جدید می خواهد!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون امور زراعت وزیر کشاورزی گفت: کشاورزی امروز نسخه جدید می خواهد و در صورت تداوم این امر اتفاق های غیرقابل کنترل می افتد، دانش امروز نشان می دهد که در شرایط نگران کننده قرار نداریم اما باید تغییر رویکرد دهیم.
به گزارش تابناک مازندران، عباس کشاورز در سی و ششمین سمینار حفظ نباتات کشور در بابلسر، اظهار کرد: در کشور دو چالش آب و اشتغال وجود دارد که با برطرف شدن آن تمامی مشکلات برطرف می شود.
وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز با 2 چالش آّب و پایداری منابع روبه رو است، تصریح کرد: در 10 سال گذشته با کاهش عملکرد در تولید محصول روبه رو بودیم و این موضوع موجود ناپایداری و اشتغال ناپایدار می شود.
معاون امور زراعت وزیر کشاورزی افزود: کاهش عملکرد موجب افزایش ضایعات و آثار منفی اقتصادی می شود که به ضرر تولید کننده است.
کشاورز با اشاره به اینکه در کشور با طغیان علف هرز رو به رو هستیم، گفت: جریان غیرواقعی با عنوان سلامت بر ما حکومت می کند هرچند تعاملاتی خوبی در این زمینه انجام شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شاخص امروز آب دنیا، راندمان، سد و کانال نیست، اظهار کرد: امروز در دنیا منبع درآمد و تولید شاخصه اصلی است و بخش مهمی از آن نیز به تیمارگران و بهره برداران مربوط می شود.
معاون امور زراعت وزیر کشاورزی گفت: کشاورزی امروز نسخه جدید می خواهد و در صورت تداوم این امر اتفاق های ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

شنبه ، ۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن