تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814700179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبردار رانندگان خودروهاي سنگين دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۹ب.ظ)
کلاهبردار رانندگان خودروهاي سنگين دستگير شد موج - قم - رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري يک کلاهبردار حرفه اي در قم خبر داد و گفت: اين متهم از رانندگان کاميون در 7 استان کشور کلاهبرداري کرده بود که سرانجام در قم دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: در پي شكايت تعدادي از رانندگان كاميون مبني بر اينکه از سوي فردي ناشناس مورد كلاهبرداري قرار گرفته اند، بلافاصله موضوع توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان قم مورد بررسي و تحقيقات جامع قرار گرفت.
وي گفت: متهم، ضمن برقراري تماس تلفني با رانندگان تقاضاي حمل كالا به نقاط دور دست كشور مي کرده و با پيشنهاد مبلغ قابل توجه طمع مال باختگان را بر مي انگيخته است.
سرهنگ کرمي ادامه داد:وي سپس با بيان اينکه جهت اخذ بارنامه نياز به واريز پول نقذ مي باشد اما در حال حاضر همراه ندارد، اقدام به دريافت مبالغي بين 6 تا15 ميليون ريال ميکرده است.
سرهنگ احمد کرمي با اشاره به اينکه اين مبالغ عمدتاً به صورت کارت به کارت انجام مي شد، تصريح کرد: در ادامه متهم هنگام مراجعه و دريافت بارنامه و حق كميسيون، با استفاده از غفلت رانندگان از محل متواري مي شده است.
وي افزود: مأموران آگاهي استان در ادامه با انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي هويت واقعي متهم را شناسايي و نامبرده را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه در بررسي سوابق متهم مشخص شد وي داراي 3 فقره سابقه كيفري است، افزود: نامبرده در تحقيقات مأموران صراحتاً به بزه انتسابي اعتراف و اذعان کرد، مدت8سال در باربري فعاليت مي کردم و با شماره تلفن هايي كه از راننده ها داشتم با آنها تماس گرفته و يا پيامك مي زدم و از اين طريق در 7 استان كشور از تعداد زيادي راننده كلاهبرداري کرده ام.
سرهنگ کرمي گفت: نهايتاً متهم پس از تفهيم اتهام توسط مقام قضايي استان با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن