تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز اقدامات براي جلوگيري از تخليه نخاله در معادن شن و ماسه/ 1500 زن، تهديدي براي پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۱ق.ظ)
آغاز اقدامات براي جلوگيري از تخليه نخاله در معادن شن و ماسه/ 1500 زن، تهديدي براي پايتخت موج- فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: اين آمادگي را داريم که حکم قضايي مرتبط با جلوگيري تخليه نخاله در معادن شن و ماسه منطقه 18 تهران را اجرا کنيم.
سردار حسين ساجدي نيا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج بابيان اين مطلب تصريح کرد: پس از مذاکرات صورت گرفته‌شده با اعضاي شوراي شهر تهران مشخص شد که تاکنون حکم مرتبط با جلوگيري از تخليه نخاله در منطقه 18 اجرايي نشده است.
وي افزود: براي اجراي اين حکم، در کنار شهرداري تهران خواهيم بود و اجازه نخواهيم داد افراد متخلف از شرايط موجود در اين منطقه سوءاستفاده کنند.
فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به نارضايتي شهروندان ساکن در منطقه 18 به دليل وجود معادن شن و ماسه در اين منطقه خاطرنشان کرد: ساکنان منطقه 18 علاوه بر تحمل آلودگي‌هاي ناشي از وجود معادن شن و ماسه در اين منطقه، با معضل گودهاي رهاشده و تخليه زباله در اين گودها نيز مواجه هستند و بايد هر چه سريع‌تر به مشکل آن‌ها رسيدگي شود.
سردار ساجدي نيا در خصوص اقدامات نهادهاي حمايتي در راستاي توانمندسازي زنان معتاد متجاهر اظهار کرد: زنان معتاد متجاهر به‌مراتب آسيب‌هاي بيشتري را به نسبت مردان معتاد براي جامعه دارند و اکنون مي‌توان گفت که زنان کارتن‌خواب تهراني، تهديد جدي براي شهر تهران به شمار مي آيند.
وي تأکيد کرد: بر اساس آمار، از ميان 16 هزار معتاد متجاهري که در شهر تهران سکونت دارند، تنها 1500 نفر آن‌ها را زنان تشکيل مي‌دهند اما اين آمار نيز خطرناک بوده و بايد هر چه سريع‌تر براي ترک و توانمندي اين زنان برنامه‌ريزي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن