تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798523569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از 100 ميليارد دلار پروژه در فاز اول / نظرات بخش خصوصي در قراردادها اعمال شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱:۲۸ق.ظ)
رييس انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت: رونمايي از 100 ميليارد دلار پروژه در فاز اول / نظرات بخش خصوصي در قراردادها اعمال شد موج - رييس انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت با بيان اينکه در کنفرانس تهران 50 تا 53 قرارداد جديد نفتي معادل 100 ميليارد دلار رونمايي مي شود، گفت: در ميان قراردادهاي جديد پروژه ساخت LNG و همچنين صادرات گاز فلر ديده شده است.
پديدار رييس انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت در گفت و گو با خبرگزاري موج، با تقدير از اقدام کميته بازنگري قراردادهاي نفتي پيرامون دعوت از انجمن هاي صنفي تخصصي سازنده، پيمانکار و مشاوران گفت: اين اقدام شايسته ايست بطوريکه در طول اين دو سال اخير ما در جريان اين بازنگري ها مشارکت داشتيم در بخصوص در سال 94 که مشارکت ما در حقيقت کامل شد و توانستيم هدف ها و دغدغه هاي خودمان را در مورد استفاده از ظرفيت هايي که در داخل کشور ايجاد شده را به انجام برسانيم.
وي افزود: مطابق مقررات و قوانين بالادستي و هم قوانيني تکليفي بايد از حداکثر ظرفيت ساخت داخل استفاده بشود که باعث شد که در قراردادهاي جديد نفتي که هيات دولت آنرا تصويب و به ما ابلاغ شد اين مورد گنجانده شود.
پديدار با اشاره به 50 تا 53 پروژه اي که در کنفرانس تهران از آنها رونمايي مي شود، اظهار کرد: پيش بيني مي شود با توجه به اينکه اين قراردادها به مناقصه خواهد رفت شايد نتوانيم دقيق آماري از سرمايه گذاري پيش رو داشته باشيم اما مطابق برآوردي که مديريت برنامه ريزي تلفيقي شرکت ملي نفت ايران؛ در فاز اول واگذاري قراردادهاي جديد نفتي حدود 100ميليارد دلار پروژه داريم ولي اين قابل افزايش تا حدود 180ميليارد دلار را دارد که قبلا اطلاع رساني شده را دارد.
رييس انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت با اشاره به طرح هاي توسعه اي ميادين مشترک غرب کارون، گفت: ميادين بخش فراساحل همچون ميادين آرش، پارس شمالي، گلشن، فردوسي بيشترين بخش اين پروژه هاي کنفرانس تهران را به خود اختصاص داده است.
وي با بيان اينکه اتاق بازرگاني به عنوان مکمل انجمن هاي حرفه اي و تخصصي در کنار سه انجمن ديگري شامل انجمن حفاري و انجمن صادرات خدمات مهندسي و انجمن سازندگان تجهيزات صنعتي ايران با اتاق بازرگاني هفت تيم کاري شديم که ما در مورد مفاد قراردادها و مذاکرات براي اجرايي شدن نظراتمان را ارايه داديم.
پديدار پروژه هايي که در کنفرانس تهران رونمايي مي شوند را شامل قراردادهاي بالادستي دانست و اظهار کرد: يعني در حاليکه اکتشاف، استخراج و توليد را داريم، مهمترين بخش اکتشاف و استخراج است و بعد از آن بخش هاي توسعه اي که در قراردادها ديده شده و بعد از پروژه هاي بالادستي ما مي رويم به سمت پروژه هاي پايين دستي.
وي با بيان اينکه پتروشيمي دو تا مساله دارند، اظهار کرد: نخست 20 ميليون تن پروژه هاي نيمه تمام و دوم حدود 40 ميليون تن پروژه هاي جديدي است که باتوجه به اينکه ظرفيت هاي مالي کمتري را به خود جذب مي کند در فاز بعدي قرار گرفته اند.
رييس انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت فاز اول قراردادهاي رونمايي شده در کنفرانس تهران را مختص پروژه هاي بالادستي صنعت نفت، دانست و اظهار کرد: در ميان قراردادهاي جديد طرح LNG نيز ديده مي شود که در همين پروژه هاي تحت الارض قرار دارد. ضمن اينکه پروژه جمع آوري و صادرات گازهاي فلر در اشل هاي بزرگ نيز در اين قراردادهاي ايرانس ديده شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن