تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804650545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر امروز ایران از مرزهای خود دفاع می‌کرد و به سمت آب‌های آزاد حرکت نمی‌کرد، ناآرام‌ترین کشور منطقه بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اگر امروز ایران از مرزهای خود دفاع می‌کرد و به سمت آب‌های آزاد حرکت نمی‌کرد، ناآرام‌ترین کشور منطقه بود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز ایران از مرزهای خود دفاع می‌کرد و به سمت آب‌های آزاد حرکت نمی‌کرد ناآرام‌ترین کشور منطقه بود. از همین رو باید به نیروی دریایی اهتمام بیشتری شود.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت السلام والمسلمین ابوترابی فر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سالروز نیروی دریایی ارتش و مراسم تجلیل از پیشکسوتان نداجا اظهار داشت: نیروی دریایی بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است و طبق فرموده خداوند در قرآن کریم که می‌فرماید: توان دفاعی خود را افزایش دهید، نیروهای سلح ایران مخصوصا نیروی دریایی باید این فرمان را در دستور کار خود قرار دهند. این آیه شریفه در درجه اول امت مسلمان را خطاب قرار می‌دهد تا با توجه به موقعیت دشمنان اسلام توان دفاعی خود را افزایش دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: جامعه اسلامی همیشه دشمن داشته که می‌خواستند این جامعه را از هم بپاشند ولی چون توان دفاعی نیروهای اسلامی بالاتر بوده نتوانستند و این توان باید روز به روز افزایش یابد. قدرت در جهان امروزی مرز نمی‌شناسد و همان گونه که قرآن فرموده حتی اگر کشورهای مسلمان در بالاترین درجه قدرت هستند باید به قدرن و آمادگی بالاتر دست یابند. اگر تجهیزات و آرایش‌های مدرن و حتی نیروی انسانی کارآمد نشانه قدرت و بازداندگی است نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران باید در بالاترین سطح آن قرار گیرد.

وی ادامه داد: نقش دسترسی به دریا در کشورهای امروزی بسیار پر اهمیت است و کشورهایی که در این زمینه هشتند خوب می‌دانند که باید از آن به بهتر نحوه استفاده کند. ایران هم که در این زمینه در میان 5 کشور برتر دنیا قرار دارد باید از آن به نحوه احسنت اسفاده کند که استفاده هم کرده ولی توان ما در این زمینه بیشتر از اینها است که نیازمند برنامه‌ریزی درست است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حضور ایران در آب‌های آزاد گفت: حضور نیروی دریایی ایران در اب‌های آزاد نشانه اقتدار ایران است. نیروی دریایی در زمان دفاع مقدس با اسکورت کشتی‌های تجاری دست به کار بزرگ زد و در حال حاضر نیز جوانان غیور این نیرو با ساخت دستاوردهای جدید اقتدار ایران را در جهان افزایش می‌دهند.

وی در ادامه افزود: ما از لحاظ قدرت موشکی جزء 5 کشور برتر دنیا هستیم و دستیابی به انواع موشک‌ اقتدار ایران را در جهان افزایش می‌دهد که این قدرت در حال افزایش است. نیروی دریایی باید به یک قردت پیشرو بدل شود. اگر امروز ایران از مرزهای خود دفاع می‌کرد و به سمت آب‌های آزاد حرکت نمی‌کرد ناآرام‌ترین کشور منطقه بود. از همین رو باید به نیروی دریایی اهتمام بیشتری شود.

حجت السلام والمسلمین ابوترابی فر در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: صف‌آرایی دشمن در زمان مذاکرات هسته‌ای در مقایسه با دروان دفاع مقدس بی سابقه بوده ولی شما این اراده غلط را که نباید ایران به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای دست یابد را شکستید. اقتدار ایران در درجه اول افزایش توان دفاعی است که قرآن درباره آن فرموده و نیروی دریایی نیز باید به اقتدار روز افزون دست یابد. در درجه دوم نیز اقتدار در بعد اقتصادی است که با همکاری دولت و مجلس صورت می‌پذیردو  که طبق بیانات مقام معظم رهبری با انجام راهبرد اقتصاد مقاومتی به این مهم نیز دست خواهیم یافت.




انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

روایتی جدید از دیدار پوتین با مقام معظم رهبری
جانشین رئیس ستاد ارتش چین با سرلشکر فیروزآبادی دیدار کرد
بررسی برجام را تا ارائه لایحه دولت متوقف کنید
قدرت بازدارندگی ایران، توان حرکت آمریکا را در خلیج‌فارس گرفت





۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن