تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804661626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادداشت:بی‌حرمتی به هواداران رئال،تاکی و تاکجا؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: یادداشت: بی‌حرمتی به هواداران رئال، تا کی و تا کجا ؟
وقتی منیر الحدادی در مصاف تک به تک با ناواس لطف بزرگی کرد و با اجازه ندادن به پیکه برای ضربه زدن،مانع شد تا فاجعه سنگین تر شود، به نشان رئال روی پیراهنم نگاه کرده و گفتم چه بر سرت آورده آند؟

به گزارش "ورزش سه"، توماس رونسرو، از مقامات عالی رتبه نشریه آ اس و یکی از هواداران متعصب رئال، یک روز پس از شکست سنگین 4-0 رئال برابر بارسلونا در برنابئو، مقاله ی خود را اینگونه شروع کرد. او در ادامه می نویسد:" به واسطه گرفتن توپ طلای سالانه مجله فوربس و تبدیل شدن به پردرآمدترین باشگاه فوتبال دنیا، تصویر رئال از باشکوه ترین تیم همه ی تاریخ فوتبال، تبدیل به چهره ای مخدوش، بی آبرو و ناشناخته شده است.

رئال پیش از این هم به بارسلونا باخته بود؛ به شخصه باخت 5-0 در برنابئو و در سال 1974 را نیز به یاد دارم ولی حالا زمان آن رسیده است که بگوییم دیگر بس است. سوال اینجاست: بی حرمتی به هواداران رئال تا کی و تا کجا؟ این را همه ی برنابئو شب گذشته فریاد زد.






سال ها بود که دستمال های سفید اعتراضی را در برنابئو شاهد نبودیم اما اکثریت حاضران در ورزشگاه و حتی توریست های ژاپنی هوادار رئال که در برنابئو حاضر بودند نیز اعتراض خود به رئیس باشگاه را نشان دادند. 600 میلیون نفر در سراسر دنیا صدای این اعتراضات را شنیدند. در رئال مادرید نمی توان پنهان کاری کرد.

برای من دیگر این استراتژی همیشگی هم ارزشی ندارد؛ این هفته بنیتس را اخراج کنیم، زیدان جای او را بگیرد و در یک مصاحبه بگوییم که ما همچنان بهترین تیم دنیا هستیم و در جدول رده بندی فیفا هم شماره یکیم؛ باید طرحی نو در انداخت.

به یک سال قبل برمی گردیم که رئال مادرید با آنچلوتی و در شرایطی که مسی هم در زمین بود، موفق شد 3-1  بارسا را شکست دهد اما وقتی او بخاطر تدابیر ناکارآمد یک مدیر بی کفایت از رئال برکنار شد، رئال به تیمی تبدیل شده است که حتی در روز نیمکت نشینی مسی و در خانه، مقهور و اسیر قدرت بارسلونا می شود. چگونه باید این مساله را توضیح داد؟

رئال آنچلوتی تیمی بود که زیبا بازی می کرد و با مشتی آهنین، رقبا را یکی پس از دیگری از پیش رو بر می داشت. تیم او گل های فراوانی می زد و هواداران رئال را شیفته ی خود کرده بود. کارلتو حتی پس از یک سال بدون جام نیز از سوی هواداران رئال مورد تشویق قرار گرفت و بزرگان تیم، به هر طریقی که می توانستند به گوش آقای رئیس رساندند که او را اخراج نکند ولی فلورنتینو پرز با ذهن تاریک خود اینگونه پاسخ داد که شما چیزی از فوتبال نمی دانید؛ انچلوتی باید کنار رفته و بنیتس جای او را بگیرد و حال این نتیجه ی همان تصمیم بی خردانه است.







آقای بنیتس چرا؟

بی تردید بنیتس را طی روزهای آینده از باشگاه اخراج خواهند کرد ولی من معتقدم که خود او نیز شب گذشته به این قضیه کمک بزرگی کرد و به نوعی زمینه برای اخراج خود را بیش از پیش فراهم کرد. استراتژی او برای مقابله با بارسلونا یک خودکشی تاکتیکی بود. او ترجیح داد از همه ی بازیکنان سرشناس و ستاره خود در زمین استفاده کند و همین مساله به اینیستا، بوسکتس، راکیتیچ و سرجی روبرتو اجازه داد تا حاکمان مطلق زمین باشند.

قراردادن مثلث بیل، بنزما و رونالدو  مقابل حریفی با قدرت حفظ توپ بالا، یک اقدام  ترسناک و بیهوده بود. بنزما 44 روز بود که به دلیل مصدومیت از میادین به دور بود و از لحاظ روحی نیز به واسطه مشکلاتش در فرانسه، شرایط خوبی نداشت ولی در کمال تعجب، 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

خامس یکی از معدود کسانی بود که خطراتی را روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما در ابتدای نیمه دوم از زمین خارج شد و بدتر از همه اینکه جوانان باشگاه، در حساس ترین بازی، جایی در نقشه های آقای مربی نداشتند. ناچو و لوکاس واسکز به سکوها تبعید شدند، کاراوخال و کاسیمیرو هم روی نیمکت بودند.








کاسیمیرو در بیشتر بازی های این فصل، محکم کننده کمربند میانی تیم بود ولی بنیتس در مقابل تیمی چون بارسلونا ترجیح داد از مودریچ به جای وی استفاده کند و همین مساله اجازه به کار گیری خلاقیت های این ستاره کروات را گرفت.

در سمت راست زمین، دانیلو جایگزین کارواخال شده بود، بازیکنی که روز به روز بیشتر نشان می دهد که شایسته پوشیدن پیراهن رئال نیست. او مرا بسیار به یاد سکرتاریو، مدافع پرتغالی سال 1996 رئال می اندازد که خیلی زود از تیم کنار گذاشته شد.

 واران نیز یکی از بدترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و این در شرایطی بود که په په، یکی از قهرمانان بازی فصل گذشته برابر بارسلونا که یک گل هم به این تیم زده بود، باید روی نیمکت می نشست.
مارسلو از معدود بازیکنان خوب رئال بود و ایسکو که دیر به بازی آمد، در شرایط منفی مسابقه از زمین اخراج شد. اخراج او نتیجه اشتباه خودش بود ولی زمانی، بزرگانی چون کاماچو، اشتیلیکه و خوانیتو نیز در چنین شرایطی حرکت او را انجام داده بودند. در فاز تهاجمی هم بیل، رونالدو و بنزما چیز خاصی از خود نشان ندادند.
این بازی هرچه بود تمام شد ولی نمی توان پشت حقایق پنهان شد. این رئال مادریدی است که برخی ها آن را به اینجا رسانده اند: قهرمان قهرمانان در زمینه کسب درآمد و پول ولی بهتر است این عده بدانند که هواداران رئال مادرید، هرگز برای جشن گرفتن این قهرمانی ها، راهی میدان سیبلس نخواهند شد.


رئال مادرید بارسلونا

ارسال به تلگرام


12:31  1394/09/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن