تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام رکوردهای ضعیف به نام فولاد!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تمام رکوردهای ضعیف به نام فولاد!
فولاد این فصل دور از انتظار ظاهر شده و آن تیمی نبوده که همه انتظارش را می‌کشیدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیمی که در لیگ سیزدهم عنوان قهرمانی را به دست آورده و در لیگ چهاردهم – با آن همه محروم – رتبه پنجم را کسب کرده بود حالا و میان 16 تیم، رده پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده است. نتایجی که نه تنها برای هواداران فولاد که برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران عجیب و غیرقابل باور است.فولاد بدون در نظر گرفتن بازی پرسپولیس – استقلال اهواز، چند رکورد ضعیف لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده است. اگر از آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فاکتور بگیریم، فولاد با 19 گل خورده در 12 بازی آمار ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را همراه با استقلال اهواز به نام خود ثبت کرده است. یعنی میانگین1.58 گل خورده در هر بازی که نمی‌تواند آمار قابل توجهی برای یکی از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ برتر در سال‌های گذشته باشد.

فولاد یک آمار ضعیف دیگر هم به نام خود ثبت کرده. این تیم تنها با کسب یک برد، آمار کمترین برد در میان تیم‌های لیگ برتری را به خود اختصاص داده است. تنها برد این تیم در هفته دهم و مقابل سیاه‌جامگان در اهواز رقم خورده است. فولاد فقط 8 درصد از بازی‌های این فصل خود را با برد پشت سر گذاشته که از این حیث ضعیف‌ترین آمار چند فصل اخیر خود را به دست آورده است.

اسکوچیچ و فولاد بیشترین تعداد باخت را هم به نام خود ثبت کرده‌اند. قهرمان لیگ سیزدهم در 12 بازی این فصل، 8 بار طعم شکست را چشیده و از این نظر همراه با سیاه‌جامگان در رتبه نخست قرار گرفته است. یعنی فولاد چیزی حدود 66 درصد از بازی‌های این فصل خود را به حریفان واگذار کرده و در کسب امتیاز ناکام مانده است! شکست‌های این تیم مقابل استقلال خوزستان، پرسپولیس، ذوب‌آهن، سایپا، تراکتورسازی، صبای قم، ملوان و استقلال رقم خورده و این تیم را رکورددار باخت در لیگ برتر تا پایان هفته دوازدهم معرفی کرده است.

نکته جالب دیگر تعداد شکست‌های متوالی فولاد است که این تیم را از این حیث هم صاحب رکورد کرده. فولاد حدفاصل هفته‌های پنجم تا نهم، 5 شکست را متحمل شده و در طول 450 دقیقه هرگز به پیروزی نرسیده. رکوردهای ضعیف فولاد تمامی ندارد. این تیم سومین خط حمله ضعیف لیگ برتر را نیز به خود اختصاص داده آن هم با 7 گل زده و پس از استقلال اهواز و سیاه‌جامگان که به ترتیب 5 و 6 گل وارد دروازه حریفان کرده‌اند.

کسب 6 امتیاز از 12 بازی و میانگین 0.5 امتیاز برای هر بازی باعث شده تا فولاد این روزها فقط برای بقا در لیگ برتر بجنگد و روی رسیدن به این هدف تمرکز کند. فولادی که ابتدای فصل نه مدافع میانی خرید و نه مهاجم هدف و بیشتر به بال‌های کناری و جدیدش دل بست حالا طعم ناکامی را چشیده و تمام رکوردهای ضعیف لیگ را به نام خود ثبت کرده است.

فولاد خوزستان

ارسال به تلگرام


10:59  1394/09/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن