تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799061778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر امشب/اشتیاق کشتی گیران جهان برای حضور در لیگ کشتی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیتر امشب/اشتیاق کشتی گیران جهان برای حضور در لیگ کشتی ایران


قهرمان کشتی المپیک و جهان درباره کشتی گیری رحیمی گفت: تکرار مدال در سالهای مختلف نشان دهنده قدرت و سطح بالای کشتی ایران است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امروز در تیتر امشب در خصوص کشتی صحبت می کنیم و از چند قهرمان کشتی جهان دعوت کرده ایم تا مسائل و حواشی این ورزش مهیج بررسی شود، رسول گازی ماگمراف قهرمان کشتی جهان از روسیه، ولادیمیر خنچگیا شویلی قهرمان کشتی المپیک و جهان، هادی عاملی گزارشگر کشتی و علیرضا حیدری قهرمان پیشین کشتی جهان میهمانان تیتر امشب هستند.
حیدری قهرمان کشتی

علیرضا حیدری در ارتباط تصویری با شبکه خبر گفت: مسابقات را دنبال کردم، اینکه میزبانی در ایران است نقطه قوتی است، مسابقات باید برآیند و خروجی به صورتی باشد که پیامدی که مورد انتظارماست حاصل شود، مسابقاتی که در حال برگزاری است و ایران پدید آورنده آن است برای اینکه بهتر پا بگیرد و نفرات برتر جهان نیز شرکت کنند باید طوری برنامه ریزی شود که قهرمانان جهان شرکت کنند.
قهرمان پیشین کشتی جهان در ادامه گفت: جوانان کشتی گیر ما نیز باید بتوانند با قهرمانان و نفرات برگزیده دنیا رو در رو قرار بگیرند باید طوری برنامه ریزی کنیم که تیم های مطرح جهان نیز مانند آمریکا، روسیه، گرجستان و ترکیه نیز شرکت کنند تا قهرمانان بهتر بتوانند با هم رو در روی هم قرار بگیرند.

هادی عامل گزارشگر

هادی عامل گزارشگر کشتی دیگر میهمان برنامه درباره این دوره از مذاکرات گفت: فردا دو تیم ایرانی و ارمنستان و آمریکا و برنده ایشان به دیدار رده بندی می روند. رقابت ها در سال دوم بصورت بهتر برگزار شد اما باید برنامه ریزی ها بهتر باشد تا در سال های بعد موفق تر ظاهر شویم.

این گزارشگر پیش کسوت در ادامه با اشاره به اشتیاق کشتی گیران جهان برای حضور در لیگ کشتی ایران گفت: کشتی گیران ایرانی سبک خاص و جایگاه ممتازی هم دارند اما اگر همین مسابقاتی که در حال برگزاری است در مورد باشگاهها نیز سعی بر این باشد که  لیگ دو- سه ماهه برگزار شود تا طرفداران بیشتر شود.

شویلی- قهرمان کشتی جهان

ولادیمیر خنچگیا شویلی دیگر میهمان برنامه گفت: ترکیب تیم آمریکا و حضور تیم گرجستان نشان دهنده سطح خوب مسابقات است، از فنونی که لازم بود در کشتی استفاده کرده ام تا موفق شوم. قهرمان کشتی المپیک و جهان درباره کشتی گیری رحیمی گفت: تکرار مدال در سالهای مختلف نشان دهنده قدرت و سطح بالای کشتی ایران است.

ماگمداف قهرمان کشتی

رسول گازی ماگمداف قهرمان کشتی جهان از روسیه درباره کشتی ایران گفت: هر مسابقه جدید تجربه جدید دارد و تاثیرگذار است.   حیدری قهرمان کشتی کشورمان درباره برگزاری لیگ های کشتی گفت: یا نباید لیگ برگزار شود یا اگر برگزار می شود نقاط قوت و ضعف شناسایی شود. کسانی  که در لیگ سرمایه گذاری می کنند مانند بنگاههای اقتصادی توقع هایی دارند که خروجی از صرف هزینه خود را در این زمینه ببینند. وی گفت: قراردادها هم باید چند ساله بسته شود. باشگاهها به عنوان متولی به تمرین تیم بپردازند و کشتی گیر تربیت کنند.
شویلی قهرمان کشتی المپیک و جهان درباره انتخاب نفرات برتر در اوزان مختلف در تیم کشتی گرجستان گفت: هرکس که در وزن انتخابی برنده شود می تواند در تیم برگزیده شود.
ماگمداف نیز درباره مسابقات در روسیه و برگزاری لیگ در این کشور گفت: در  کشور ما لیگی به صورتی که در ایران برگزار می شود وجود ندارد و مسابقات به صورت تورنمت است ودر اکثر کشورها لیگ وجود ندارد.
حیدری قهرمان کشتی
علیرضا حیدری درباره انتخابش به عنوان نائب رئیس فدراسیون کشتی گفت: من فقط خواسته ام در کشتی خدمت کنم و عرقی زیادی به کشتی و جوانان دارم، وقت گذاشته ام و بدون هیچ توقعی وارد کشتی شده ام و احتیاجی به سمت ندارم، بنده خدمت گذار کشتی هستم و ادعایی ندارم.

هادی عاملی گزارشگر کشتی گفت: مسابقات در سطح متوسط برگزار می شود، زمان مسابقه بسیار مهم است که تداخلی با دیگر مسابقات نداشته باشد.
 
دباغ کارشناس کشتی

احمد دباغ کارشناس کشتی نیز در ارتباط تلفنی با برنامه تیتر امشب گفت: در حال حاضر تیم های مختلف برنامه ریزی برای شرکت در مسابقات المپیک را درپیش رو دارند و زمان برگزاری لیگ در کشور ما نیز به موقع است. وی گفت: لیگ فقط در آلمان و ترکیه آنهم به صورت محدود است فقط در کشور ماست که لیگ برگزار می شود و باید سعی کنیم که کشتی را حمایت کنیم و مسابقات تداوم  داشته باشد تا نتایج بهتری بگیریم.

حیدری قهرمان کشتی نیز درباره دلایل حذف کشتی از المپیک گفت: مشکلی که بودد این بود  که در فدراسیون جهانی کشتی افرادی که فدراسیون را اداره می کردند علاقه زیادی به کشتی نداشتند و انگیزه های شخصی نیز در حذف کشتی بی تاثیر نبود. وی گفت: اما تمام این مسائل بستگی دارد که چطور به کشتی بها دهیم . مردم باید با کشتی بیشتر آشنا شوند . وی گفت: مردم از  کشتی انتظاراتی دارندو کشتی خوب می خواهند. اگر قهرمانان بزرگ داخلی و خارجی دعوت شود نتیجه گیری بهتر می شود.
 
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن