تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی: کروات‌ها در سپاهان آمار خوبی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کریمی: کروات‌ها در سپاهان آمار خوبی دارند
بازیکن ملی‌پوش سپاهان از شرایط تیم‌ملی امید سخن به میان می‌آورد و در نهایت صحبت‌هایش را با اینکه حضور هواداران سپاهانی باعث دلگرمی‌شان می‌شود، خاتمه می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی که از جوانان خوش آتیه فوتبال ماست و حتی در مقطعی نظر مثبت کارلوس کی‌روش را نیز به خود جلب کرد امیدوار است در ادامه نیز بتواند بهترین بازی‌هایش را برای تیم‌ملی و سپاهان به نمایش بگذارد.

* با توجه به اینکه تازه از اردوی تیم‌ملی امید بازگشته‌ای وضعیتت برای بازی با نفت‌تهران به چه شکل است؟

الان نسبت به آن زمانی که از فینال غرب آسیا برگشتیم و حتی 24 ساعت هم استراحت نداشتم وضعیت بهتری دارم. بعد از آن اردو تنها کسی که برای تیم باشگاهی‌اش به میدان رفت من بودم و اتفاقا 90 دقیقه هم بازی کردم و الان در مقایسه با اردوی قبلی استراحت بیشتری داشتیم.

* در مورد شرایط اردوی تیم‌ملی امید در امارات صحبت کن.

اردو که خوب بود. بالاخره نیاز داریم بیشتر کار کنیم و دور هم باشیم تا هماهنگ‌تر شویم. یک بازی دوستانه هم با تیم گردن کلفت استرالیا داشتیم. ما به این مدل بازی‌ها نیاز داریم. قرار بود یک بازی دوستانه دیگر هم انجام دهیم که نشد.






* تیم‌ملی باز هم به نباختن‌های خود ادامه داد در مورد آمار خوبی که از زمان آمدن آقای خاکپور از خود گذاشته‌ای چه نظری داری؟

بله ما در اکثر بازی‌هایی که داشته‌ایم پیروز شدیم ولی محور اصلی بازی‌های دوستانه محک خوردن و آماده شدن بچه‌هاست. استرالیا تیم قویی بود که با آنها بازی کردیم می توانستیم برنده بازی باشیم اینکه در بازی‌های دوستانه نتایج خوبی بگیریم نکته مثبتی است ولی باید در بازی‌های اصلی فقط به فکر برد باشیم.

* به نظر خودت تیم‌ملی می‌تواند به المپیک راه پیدا کند؟

هدف همه ما این است که به المپیک صعود کنیم و قهرمان مسابقات زیر 22 سال آسیا شویم. ولی باید بیشتر کنیم. امیدوارم این دو ماه آخر هم تمام بچه‌ها سالم و سلامت و سرحال باشند و با تمام قدرت در مسابقات آسیایی شرکت کنیم. تمام حریفان اردوهایی طولانی مدت داشته و کنار هم کار کرده‌اند، جا دارد من هم از کادرمدیریتی و فنی که سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم. اگر این‌ها نبودند چنین اتفاقاتی برای تیم‌ملی نمی‌افتاد. برای تیم ما شرایط مناسبی جور کردند و ما هم از آن استفاده کردیم.
 
* دلیل دعوت نشدنت به تیم‌ملی بزرگسال در این اردو چه بود؟

راستش خودم دقیقا نمی‌دانم چون در لیگ هم بد کار نکردم. بالاخره فوتبال همین است ممکن است یک بار بازیکنی به تیم‌ملی دعوت شد و یک بار دعوت نشود. من تلاشم را دوچندان می‌کنم ان‎شاءالله که در اردوهای بعدی به تیم‌ملی بزرگسال برگردم. دست از تلاش کردن نمی‌کشم و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

* در مورد تغییرات در کادرفنی سپاهان و آمدن استیماچ به جای فرکی نظرت را بیان کن.

به هر حال مربی خارجی ما تازه آمده و به نظرم مدتی طول می‌کشد تا با بازیکنان لیگ ایران آشنا شود. او قبلا هم در ایران کار نکرده است ولی قطعا مربی خوبی است و در تیم‌ملی کرواسی نیز مربیگری کرده و صددرصد می‌تواند کمک کند. ما هم سعی‌مان را می‌کنیم تا شرایط را فراهم کنیم تا تیممان در کورس باقی بمان گرچه تا الان هم هیچ اتفاقی نیفتاده و سپاهان همچنان مدعی است.

* در مورد جدایی حسین فرکی از سپاهان چه نظری داری؟

حسین آقا آدم فوق العاده ای بود و به شخصه برای من و سپاهان خیلی زحمت کشید. اول از همه به او خسته نباشید می‌گویم. حسین آقا با وجود زانودردی که داشت با جان و دل برای سپاهان کار کرد. برایش آرزوی موفقیت می کنم.






* با توجه به اینکه کرانچار برای اولین بار به تو بازی داد، احتمال تو خاطره خوشی از مربی‌های کروات داری و استیماچ هم دیگر مربی کروات در تاریخ فوتبال سپاهان است چه صحبتی راجع به این قضیه داری؟

بله، اولین مربی‌ای که در لیگ به من و جوان‌هایی مثل شریفی و مرادی بازی داد، آقای کرانچار بود. خارجی‌ها نگاه ویژه‌ای به جوان‌ها دارند. البته مربیان ایرانی نیز به بازیکنان جوان بازی می‌دهند و اعتماد می‌کنند. در ضمن راجع مربیان کروات بگویم که طبق آمار آنها همیشه در سپاهان نتایج خوبی گرفته‌اند. از آقای استانکو بگیرید که زمانی با سپاهان خیلی خوب کار کرد و این تیم را قهرمان کرد و در آن دوره بود که محمود کریمی و محرم نویدکیا پیشرفت کردند و بعد از او هم مربیانی چون لوکا و کرانچار به اینجا آمدند و الان هم در خدمت آقای استیماچ که از همه مربیان کروات قبلی سپاهان جوان‌تر و سرحال‌تر است. امیدوارم که با او وحدتمان را حفظ کنیم.

* با وجود اینکه پست تخصصی تو هافبک دفاعی است اما ظاهرا میل به گلزنی بالایی داری؟

من به عنوان هافبک دفاعی به میدان می‌روم و از دروازه دورم اما در این هفته‌های اخیر خیلی در موقعیت قرار گرفتم و در ضربات ایستگاهی و برخی صحنه‌ها به دروازه نزدیک می‌شوم البته توسط شوت از راه دور هم می‌توانم گل بزنم. واقعا گل زدن شیرین‌ترین حسی است که یک بازیکن تجربه می‌کند.

* در مورد حریفتان در هفته دوازدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر یعنی نفت‌تهران صحبت کن.

منفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و مربی و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و فکر می‌کنم عدم نتیجه‌گیری‌شان در اوایل فصل به خاطر تغییرات زیادی بود که در بخش بازیکن داشتند و این تیم به زودی راه می‌افتد و جزو تیم‌های بالای جدولی قرار می‌گیرد گرچه امر سختی است.

* در آخر چه صحبتی با هواداران سپاهان داری؟

از هواداران می‌خواهم در بازی سخت با نفت‌تهران و همچنین نیمه نهایی جام‌حذفی مقابل ذوب‌آهن از ما حمایت کنند. به نظر من نیمه نهایی مهمتر از دربی است. قهرمانی در جام‌حذفی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا می‌توانی با پیروزی در 4، 5 بازی جام بگیری و آسیایی شود. درست که هوا بسیار سرد شده و شرایط برای حضور هواداران سخت است ولی امیدوارم از ما حمایت کنند.

فولادمبارکه سپاهان علی کریمی

ارسال به تلگرام


17:03  1394/08/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن