تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815486578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حنطه: داور نباید از پرسپولیسی‌ها دلجویی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حنطه: داور نباید از پرسپولیسی‌ها دلجویی کند
سرمربی استقلال اهواز در مورد اوضاع تیمشان قبل از بازی با پرسپولیس گفت‌وگویی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، علی حنطه می گوید تنها نگرانی‌اش برای دیدار با پرسپولیس موضوع داوری است.

نشد در سرما و ارتفاع اردو بگذاریم

ما باید در هوای سرد و ارتفاع یک اردو می گذاشتیم و دو بازی با سیاه جامگان و ابومسلم انجام می‌دادم اما نشد. به هر حال ما مطیع باشگاه هستیم بنابراین اردویمان را در اهواز برگزار کردیم، ان‎شاءالله بتوانیم در بازی روز شنبه نتیجه بگیریم.

از لحاظ بازیکن مشکلی نداریم

بازی با پرسپولیس مثل بازی‌های دیگر است البته این تیم جزو تیم‌های پرطرفدار کشور است و کادرفنی خوب و بازیکنان با انگیزه دارد تنها فرق این دیدار با دیدارهای دیگر این است که بازیکنان انگیزه‌شان بالا می‌رود و به همین دلیل دوندگی‌شان نیز بالاتر می‌رود. مطمئن باشید از لحاظ بازیکنان مشکلی نداریم ولی ما فقط می توانیم 18 بازیکن داشته باشیم و بهترین ها را انتخاب کنیم و جزو لیست 18 نفره قرار دهیم.

مربی گلرها به زودی مشخص می‌شود

قرار است مهدی ثابتی مربی گلرهای ما باشد و در اردوی تهران به ما ملحق می‌شود و قرارداد را ثابت می‌کنم. او قبلا هم قرار بود با ما کار کند اما مشکل قراردادش بود. نفر اولی که در نظر داریم مهدی ثابتی است اگر با او به توافق نرسیم یک گزینه داخلی و خارجی که در تیم‌های لیگ یکی فعالیت می‌کنند وارد مذاکره می‌شویم.

امیدوارم جوان‌هایم اسیر دست آزادی نشوند

ما چیزی برای از دست دادن نداریم ولی دست و بال من هم برای یک بازی بزرگ باز نیست. امیدوارم بتوانم با تلفیق باتجربه و جوان‌ها ترکیب بسیار خوبی بچینم. یکسری بازیکن در این دیدار به میدان خواهند رفت که برای اولین بار است آزادی را خواهند دید اما آنها در تمرینات خوب بودند و سعی می‌کنند از آنها استفاده کنند. بالاخره دو حالت وجود دارد یا بهترین بازی‌شان را انجام می‌دهند یا اسیر جو آزادی می‌شوند.

داور نباید از پرسپولیسی‌ها دلجویی کند

تنها مشکل من برای این بازی داوری است زیرا از وزیر گرفته تا افراد پایین دست همه دارند در ارتباط با داوری اظهارنظر می‌کنند و بحث داوری را مشکل اصلی نتیجه نگرفتن پرسپولیس می‌دانند. امیدوارم استقلال اهواز قربانی نشود چون اگر اینگونه شود تیم ما مظلوم واقع می‌شود. باید آقای خورشیدی داور بازی ما خودش را ریکاوری کند و درست آن چیزی که می‌بیند را بگیرد. نه اینکه خدایی نکرده پیش خود بگوید چون قبلا به ضرر پرسپولیس سوت زده‌اند حالا دو سوت به نفع این تیم بزنیم. به هر حال داور و کادرش باید به فکر آینده خود باشند نه اینکه قصد دلجویی داشته باشند. البته کمیته داوران هم در این بین مظلوم واقع شده و موضوع داوری به ورزش‌های دیگر مثل والیبال و بسکتبال هم کشیده شده به هر حال داور هم برای حفظ آبرویش می‌کوشد. آقای خورشیدی جز داوران با جرات ماست امیدوارم بازی را به خوبی سوت بزند.

پرسپولیس تهران استقلال اهواز علی حنطه (سرمربی)

ارسال به تلگرام


16:02  1394/08/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن