تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه سرنوشت ساز کاپیتان های رئال با بنیتس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جلسه سرنوشت ساز کاپیتان های رئال با بنیتس
کاپیتان های رئال مادرید نگران ال کلاسیکو هستند و این نگرانی را روز گذشته با رافا بنیتس در میان گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها سه روز دیگر به ال کلاسیکو و جدال حساس رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو باقی مانده است. بارسلونا که تا هفته گذشته امیدی برای رسیدن مسی به این مسابقه نداشت، حالا با آماده شدن او، امیدهای بیشتری به کسب یک نتیجه مطلوب مقابل دشمن قدیمی دارد اما در اردوی رئال مادرید شرایط دیگری حکمفرماست.

پس از باخت 3-2 رئال در زمین سویا که منجر به از دست رفتن صدرنشینی این تیم و واگذاری آن به بارسلونا شد، انتقادات از بنیتس و شیوه های تاکتیکی دفاعی او به اوج خود رسید. شواهد حاکی از آن بودند که بازیکنان رئال مادرید نیز چندان دل خوشی از روش های بنیتس نداشته و در پایان بازی حتی شاهد گلایه رونالدو به راموس از این شیوه تاکتیکی نیز بودیم.

مارکا امروز تیتر یک خود را به جلسه مهم و شرنوشت ساز کاپیتان های رئال با بنیتس در جلسه تمرینی روز گذشته اختصاص داده است. به ادعای این نشریه معتبر، راموس، مارسلو و رونالدو، روز گذشته در جلسه ای خصوصی با سرمربی تیمشان، از وی خواسته اند که در مقابل بارسلونا تغییراتی در شیوه های تاکتیکی خود ایجاد کند.

کاپیتان های رئال که سال ها تجربه بازی برابر بارسلونا را دارند، بهتر از هر کسی می دانند که مقابل بارسلونا نمی توان دفاعی و با احتیاط بازی کرد. آنها از بنیتس خواسته اند که تیمی هجومی را مقابل بارسلونا به زمین بفرستد و به آنها بیشتر از بازی های گذشته اجازه حمله کردن بدهد.

حال باید دید بنیتس تا چه اندازه به پیشنهاد کاپیتان های تیمش در ال کلاسیکو ترتیب اثر خواهد داد. رئال بیش از همیشه به برد در این مسابقه نیاز دارد چون یک شکست می تواند فاصله آنها با بارسلونا را به 6 امتیاز رسانده و آبی اناری ها را در موقعیتی کاملا برتر قرار دهد.


برزیل رافائل بنیتس (سرمربی) مارسلو سرخیو راموس ال کلاسیکو بارسلونا کریستیانو رونالدو رئال مادرید

ارسال به تلگرام


15:08  1394/08/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن