تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش‌ها به لغو دیدار آلمان-هلند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: واکنش‌ها به لغو دیدار آلمان-هلند
درپی لغو دیدار دوستانه آلمان مقابل هلند، رئیس موقت فدراسیون فوتبال آلمان از امنیت تیم ملی این کشور اظهار اطمینان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درپی اعلام عدم برگزاری دیدار دوستانه آلمان مقابل هلند، راینر کخ که همراه با راینارد رائوبال مشترکا ریاست فدراسیون فوتبال آلمان را در پی استعفای ولفگانگ نیرزباخ بر عهده دارند، گفت:" رائوبال مدام با تیم ملی در تماس است.
تیم در امنیت کامل بسر می‌برد و ما ارتباط تنگاتنگی با مسئولان امنیتی داریم. ما اینجا از نزدیک می‌بینم که پلیس ایالت نیدرزاکسن همراه با پلیس فدرال چقدر حرفه‌ای کار می‌کنند.  در چنین شرایطی احتیاط بهترین تصمیم است. ما با آرامش کامل استادیوم را ترک کرده و مستقیم راهی ساختمان وزارت داخله ایالت شدیم."
راینارد رائوبال، هم گفت:" محافظت از جان مردم باید در بالاترین اولویت قرار داشته باشد. امروز روز غمگینی برای آلمان و فوتبال ما بود. احساس من این است که روزهای اخیر از بسیاری جنبه‌ها یک نقطه عطف در فوتبال آلمان باز کرد. اینکه تیم ما باید در طی مدت فقط چهار روز دو بار چنین اتفاقات دردناک و تراژیکی را تجربه کند، فراتر از قدرت تصور من است.
در بیانیه فدراسیون فوتبال هلند که در مورد این دیدار منتشر شد، آمده است:" فدراسیون از شرایط پیش آمده در شهر هانوفر شوکه است و مراتب تاسفش را برای عدم برگزاری مسابقه اعلام می‌دارد. ما به این دلیل که شرایط تا عصر امروز کاملا امن گزارش می‌شد می‌خواستیم این دیدار برگزار شود. اما زمانیکه مسئولان آلمانی درپی کشف یک تهدید جدی به حالت آماده‌باش درآمدند، ما هم قبول مسئولیت کردیم."
ادیت شیپرز ،وزیر ورزش و سلامت هلند، هم به خبرنگاران گفت:" نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است اما گفتند بازی لغو شده و ما باید به دلایل امنیتی ورزشگاه را ترک کنیم."
گفتنی است کمتر از دو ساعت پیش از شروع بازی دوستانه تیم ملی آلمان مقابل هلند که قرار بود در استادیوم شهر هانوفر برگزار شود، رئیس پلیس این شهر با اعلام وضعیت فوق‌العاده، بازی را لغو کرده و از تماشاگران خواست استادیوم را تخلیه کنند.

تیم ملی هلند تیم ملی آلمان

ارسال به تلگرام


01:35  1394/08/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن