تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814782963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سد کمندان ازنا 70 درصد پيشرفت فيزيکي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۴ب.ظ)
مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي لرستان؛ سد کمندان ازنا 70 درصد پيشرفت فيزيکي دارد موج -خرم آباد-مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي لرستان گفت: سد کمندان ازنا تأمين آب دو شهر ازنا و اليگودرز را بر عهده دارد، 70 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيفي، مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي لرستان، در جلسه پيگيري مصوبات رياست جمهوري در استان لرستان که در سالن جلسات استانداري برگزار شد، گفت: اعتبار طرح‌هاي مصوب ما درمجموع 118 ميليارد تومان است که تاکنون 75 ميليارد تومان آن تخصيص داده‌شده و تاکنون نيز 2 سد ايوشان و مروک در استان به افتتاح رسيده است.
وي افزود: در پشت سد مخزني ايوشان با ورودي 1.5 مترمکعب در ثانيه، امسال 50 ميليون متر مکعب آب داشتيم که اکنون اين ميزان به 15 ميليارد مترمکعب رسيده است و به‌وسيله اين سد، امسال در فصل خشک‌سالي 35 ميليون مترمکعب آب سطح مزارع رها شد و آب پل هورو، کاکارضا، دوره چگني و پلدختر تأمين شد.
مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي لرستان عنوان کرد: از طريق سد مروئک با ذخيره آب 30 ميليون مترمکعب و ورودي يک مترمکعب، آب هزار و 200 هکتار از بهترين باغات پايين‌دست سد، تأمين شد.
وي تصريح کرد: يکي ديگر از طرح‌هاي مصوب رياست جمهوري در استان، سد حوضيان اليگودرز بوده که اکنون بيش از 91 درصد پيشرفت فيزيکي دارد؛ ميزان اعتبار مصوب اين سد، امسال 40 ميليارد تومان بوده که تاکنون 30 ميليارد آن تخصيص داده‌شده است و هفته آينده نيز کار آسفالت و نصب روشنايي و گارد ريل آن آغاز مي‌شود.
سيفي خاطرنشان کرد: سد کمندان ازنا که تأمين آب دو شهر ازنا و اليگودرز را بر عهده دارد، 70 درصد پيشرفت فيزيکي دارد؛ اعتبارات مصوب اين طرح، 20 ميليارد تومان بوده که 10 ميليارد تومان آن تخصيص داده‌شده است، پيمانکار اين پروژه بااينکه 40 ميليارد تومان طلب دارد ولي به‌طور شبانه‌روز مشغول به کار است و اميدواريم که اين سد در سال 95 به افتتاح برسد.
وي بيان کرد: از ديگر طرح‌هاي مصوب سفر رياست جمهوري، پروژه شبکه حوضيان اليگودرز بوده است که با وسعت سه هزار هکتار، 91 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي لرستان بابيان اينکه احداث سد خان‌آباد که حجم درياچه آن 18 ميليارد مترمکعب است، در دستور کار قرار دارد، گفت: براي تصفيه‌خانه ازنا از ماده 10 و 12، 10 ميليارد تومان اعتبار براي آن در نظر گرفته‌شده است که اگر اين امر محقق شود تا پايان سال اين تصفيه‌خانه به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي افزود: به‌منظور جبران کسري آب بروجرد، بنا داريم که هشت حلقه چاه براي آب‌رساني به شهرستان بروجرد حفر شود که سه حلقه آن حفرشده و پنج حلقه نيز با پيشرفت 85 درصد در دست اجراست، اعتبار امسال براي اين طرح، 4.5 ميليارد تومان است و با اينکه تاکنون تخصيصي نداشته‌ايم ولي پيمانکار همچنان پاي کار است.
سيفي با اشاره به پروژه انتقال آب به دشت جايدر، عنوان کرد: اين پروژه پيشرفت 30 درصد پيشرفت فيزيکي دارد، تاکنون 400 هکتار اجراي شبکه داشته‌ايم و 400 هکتار باقي‌مانده آن نيز توسط پيمانکار در حال اجراست.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن