تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798963837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای تمیز کردن زیر پای زوار اربعین/اینجا نظافت هم افتخار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تصویری تشریحی از مرز مهران؛
تلاش برای تمیز کردن زیر پای زوار اربعین/اینجا نظافت هم افتخار است

کراپ‌شده - مرز مهران-شهرداری


شناسهٔ خبر: 2979026 - پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
استانها > ایلام

مهران-در حالی که خیلی از مردم برای رفتن به کربلا از طریق مرز مهران تلاش می‌کنند، در کنار این عبور و مرور کسانی هستند که زیر پای زوار اربعین تمیز و نظافت می‌کنند و این کار را افتخار قلمداد می‌کنند. خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: با نزدیک شدن به اربعین حسینی تردد زوار روزبه‌روز در مرز مهران بیشتر می‌شود و همین سبب شده که عده‌ای از هم‌وطنان ما در راستای خدمت‌رسانی به زوار به مرز مراجعه کنند. به‌راستی کسانی هستند که برای جمع‌آوری زباله‌های مرز مهران به‌صورت شبانه‌روزی ارائه خدمت کنند چراکه یکی از موضوعات بسیار مهم زیست‌محیطی با توجه به وجود موکب‌ها متعدد در پایانه مرزی مهران بحث جمع‌آوری زباله است. آز آنجایی که تردد زوار در مرز مهران فراتر از توان شهرداری این شهرستان و حتی استان ایلام است، شهرداری تهران در راستای خدمت‌رسانی به زوار به در خصوص در بحث جمع‌آوری زباله‌ها در مسیر تردد زوار در پایانه مرزی مهران را به عهده گرفته است.

حضور نیروهای شهرداری منطقه پنج استان تهران باعث شده مشکلات زیست‌محیطی در خصوص انباشته شدن زباله در این پایانه وجود نداشته باشد. تمیز کردن زیر پای زوار افتخار ما است یکی از کارگران خدمات شهری گفت: حضور در مرز مهران و خدمت به زوار یکی از آرزوهای من بوده است و خوشحال هستم که الآن افتخار خدمات‌رسانی را دارم. میثم دهقان گفت: شرایط خدمت به زوار در مرز مهران غیرقابل‌توصیف است. وی بیان داشت: من داری مدرک لیسانس مدیرت هستم و باافتخار امروز زیر پای زوار عبدالله حسین (ع) را تمیز می‌کنم. این کارگر خدماتی شهرداری تهران افزود: بعد از نماز صبح همه همکاران شروع به تمیز کردن پایانه مرزی می‌کنیم و تا اذان مغرب این روند ادامه دارد.

یکی دیگر از نیروهای خدماتی شهرداری گفت: حدود شش روز است در مرز مهران مستقر شده ایم و کار نظافت پایانه مرزی مهران را به عهده‌داریم. حمید دهقان بیان داشت: در این مدت تلاش کردیم با جدیت در بحث جمع‌آوری زباله به زوار خدمت‌رسانی کنیم. وی عنوان کرد: شرایط پیش‌آمده برای خدمت‌رسانی به زوار برای من بسیار ارزشمند است و در این راستا تلاش خود را دوچندان خواهم کرد.

وی افزود: انشا الله فرصتی برای ما هم فراهم شود که بتوانیم به زیارت کربلا برویم و این‌یکی از آرزوهای من است. این کارگر خدماتی شهرداری گفت: همه همکاران ما در بحث جمع‌آوری زباله تلاش و جدیت بسیار خوب دارند و امیدوارم بتوانیم به‌طور شایسته به زوار عزیز ارائه خدمت کنیم. حضور ۲۰۰ نیروی خدمات شهرداری رئیس خدمات شهری شهرداری منطقه پنج تهران گفت: امروز حضور در مرز مهران و خدمت به زوار برای ما افتخار است. رضا اداوند در گفتگو با مهر گفت: عملیات نظافت مرز مهران با استقرار بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری آغاز و تا پایان اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی به استقرار تعداد هفت خودروی مکانیزه حمل زباله در مرز مهران اشاره کرد و گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با فرمانداری مهران عملیات پاک‌سازی پایانه مرزی به عهده شهرداری منطقه پنج تهران است. اداوند بیان داشت: با توجه به حجم تردد زوار و از طرفی وجود موکب‌ها در مسیر پایانه مرزی مهران ما تلاش کردیم در راستای جمع‌آوری اصولی و بهداشتی زباله‌ها برنامه‌ریزی مناسبی در دستور کار داشته باشم و با تقسیم‌بندی نیروهای خدمات شهری تمام پایانه مرزی را پوشش داده‌ایم. تفکیک زباله در پایانه مرزی مهران رئیس خدمات شهری شهرداری منطقه پنج تهران گفت: یکی از موضوعات مهمی که در دستور کار ما قرارگرفته طرح تفکیک زباله و پسماند در محل پایانه مرزی مهران است که خوشبختانه در این راستا نیروهای لازم را ساماندهی کرده‌ایم. وی گفت: با توجه به استقرار دستگاه‌های مخصوص در پایانه مرزی، تفکیک زباله از مبدأ انجام می‌گیرد. اداوند بیان داشت: با توجه به اینکه طی روزهای آینده تردد زوار بیشتر خواهد شد ما در سه نوبت‌کاری کار نظافت و جمع‌آوری زباله را در دستور کار خودداریم.

رئیس خدمات شهری شهرداری منطقه پنج تهران گفت: روزانه ۵۰ تن زباله در پایانه مرزی مهران جمع‌آوری می‌شود و با توجه به تجربه سال گذشته ما حدود ۶۰۰ تن فقط پرت مواد تفکیک‌شده از زباله‌های تر راداریم. وی در خصوص دفع اصولی زباله‌ها گفت: خوشبختانه با همکاری فرمانداری و منابع طبیعی مکان خارج از محدوده مرزی مشخص‌شده که زباله‌ها به‌صورت اصولی و با رعایت شرایط زیست‌محیطی دفع می‌شوند.

وی در خصوص دفع اصولی زباله‌ها گفت: خوشبختانه با همکاری فرمانداری و منابع طبیعی زمین کارشناسی شده و محل زباله از مرز دور است. اداوند بیان داشت: شهرداری منطقه پنج تهران نیز در راستای ضریب ایمنی و حوادث احتمالی، تعداد پنج دستگاه ماشین آتش‌نشانی همراه با نیرو در پایانه مرزی مهران اعزام کرده است. خبرنگار و عکاس: مجتبی کاور  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن