تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 آذر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1835340515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم کوتاه «سه سال و سه ماه و دو روز» مورد نقد و بررسی قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز: به گزارش خبرنگار مهر ، نشست نقد و بررسی فیلم کوتاه «سه سال و سه ماه و دو روز» با حضور دو کارگردان و سایر عوامل این فیلم، منتقدان و علاقه مندان به هنر سینما و فیلم کوتاه شامگاه چهارشنبه در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد. در این نشست ابتدا یکی از کارگردانان و فیلمبردار فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» بیان کرد: حس انسان دوستی موجود در فیلم نامه در من کشش ایجاد کرد و باعث شد تا با گروه همکاری داشته باشم. داوود رحمانی فضای فیلمنامه را تئاترگونه دانست و خاطرنشان کرد: همه حس ها، دیالوگ ها، برخوردها و بازخوردهای این فیلم کوتاه تئاترگونه است به همین دلیل ترجیح دادیم که طراحی صحنه آن نیز به شکل صحنه تئاتر صورت گیرد. وی با اشاره به فیلم برداری ۸۰ درصد فیلم در سلول زندان گفت: این مهم نوعی فشار بر روی کاراکتر اصلی ایجاد می کرد و باید به گونه ای فیلم برداری می کردیم که مخاطب نیز این حس را پیدا کند. تصویربردار فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» با بیان اینکه در هنگام نورپردازی انتخاب منبع نور برایم دشوار بود، تصریح کرد: در برخی صحنه ها به ناچار از تک نور استفاده کردم چرا که فضای فیلم نوعی ترس و تعجب را به مخاطب القا می کرد و همین مسئله باعث اغراق در برخی از صحنه ها شد. رحمانی با تاکید بر اینکه تدوین فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» در چندین جشنواره کاندیدای دریافت جایزه بود، گفت: تدوین این فیلم از آن جهت که باید برخی از سکانس ها فرم نهایی خود را در تدوین نشان می داد، برایمان بسیار اهمیت داشت. پایان باز فیلم و القاء نوعی امیدواری در مخاطب کارگردان فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» با اشاره به نگارش ۴۰ روزه ای فیلمنامه این فیلم توسط صحرا رمضانیان از اهالی تئاتر مشهد اظهار کرد: در این فیلم سعی شده است دیالوگ ها کمتر بوده و مخاطب را با تصویر کنش فیلم درگیر کنیم. سعید ولی زاده با بیان اینکه در این فیلم به ماوراءطبیعه پرداخته ایم، گفت: سعی کردیم در این فیلم بخشش از جانب ماوراء را به نمایش بگذاریم و از بخشش از جانب انسان صحبتی نداشته باشیم. وی با اشاره به اتمام فیلم به صورت پایان باز تصریح کرد: این ویژگی در این فیلم به مخاطب نوعی امیدواری به ماوراءطبیعه را می دهد و ناامیدی را در دل او از بین می برد. کارگردان فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» دوری از خشونت و سیاه نمایی و بیان ویژگی های عطوفت و مهربانی را از دیگر ویژگی های فیلم کوتاه «سه سال و سه ماه و دو روز» دانست. نمایش چهره ای انسانی از یک قاتل منتقد سینما که ایده فیلم را خاص و جدید ندانست گفت: این فیلم توانست به وسیله عواملی همچون دکوپاژ چهره ای انسانی از یک قاتل را در زندان به نمایش بگذارد. مهدی رضایی ایده های تصویری فیلم را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اگر پایان بندی فیلم بهتر اتفاق می افتاد می توانست اثری عمیق تر در مخاطب ارائه کند. وی با اشاره به اینکه فضای فیلم در دو جنبه رویا گونه و واقعیتی آن به خوبی قابل تفکیک است، تاکید کرد: صحنه های مختلف فیلم نشان می دهد که کارگردانان آن در انتخاب نماها و دوربین ها دقت فراوانی داشته اند. این منتقد سینما ایده نورپردازی این فیلم را نیز مثبت دانست و ادامه داد: تصاویر مهم ترین نقطه قوت این فیلم است که توانست به خوبی ارائه شود. وی همچنین درباره بازیگر نقش اصلی این فیلم نیز گفت: بازیگر نقش اول آن بازی کنترل شده و خوبی دارد. به گزارش خبرنگار مهر ، نشست نقد و بررسی فیلم کوتاه «سه سال و سه ماه و دو روز» با حضور دو کارگردان و سایر عوامل این فیلم، منتقدان و علاقه مندان به هنر سینما و فیلم کوتاه شامگاه چهارشنبه در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد. در این نشست ابتدا یکی از کارگردانان و فیلمبردار فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» بیان کرد: حس انسان دوستی موجود در فیلم نامه در من کشش ایجاد کرد و باعث شد تا با گروه همکاری داشته باشم. داوود رحمانی فضای فیلمنامه را تئاترگونه دانست و خاطرنشان کرد: همه حس ها، دیالوگ ها، برخوردها و بازخوردهای این فیلم کوتاه تئاترگونه است به همین دلیل ترجیح دادیم که طراحی صحنه آن نیز به شکل صحنه تئاتر صورت گیرد. وی با اشاره به فیلم برداری ۸۰ درصد فیلم در سلول زندان گفت: این مهم نوعی فشار بر روی کاراکتر اصلی ایجاد می کرد و باید به گونه ای فیلم برداری می کردیم که مخاطب نیز این حس را پیدا کند. تصویربردار فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» با بیان اینکه در هنگام نورپردازی انتخاب منبع نور برایم دشوار بود، تصریح کرد: در برخی صحنه ها به ناچار از تک نور استفاده کردم چرا که فضای فیلم نوعی ترس و تعجب را به مخاطب القا می کرد و همین مسئله باعث اغراق در برخی از صحنه ها شد. رحمانی با تاکید بر اینکه تدوین فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» در چندین جشنواره کاندیدای دریافت جایزه بود، گفت: تدوین این فیلم از آن جهت که باید برخی از سکانس ها فرم نهایی خود را در تدوین نشان می داد، برایمان بسیار اهمیت داشت. پایان باز فیلم و القاء نوعی امیدواری در مخاطب کارگردان فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» با اشاره به نگارش ۴۰ روزه ای فیلمنامه این فیلم توسط صحرا رمضانیان از اهالی تئاتر مشهد اظهار کرد: در این فیلم سعی شده است دیالوگ ها کمتر بوده و مخاطب را با تصویر کنش فیلم درگیر کنیم. سعید ولی زاده با بیان اینکه در این فیلم به ماوراءطبیعه پرداخته ایم، گفت: سعی کردیم در این فیلم بخشش از جانب ماوراء را به نمایش بگذاریم و از بخشش از جانب انسان صحبتی نداشته باشیم. وی با اشاره به اتمام فیلم به صورت پایان باز تصریح کرد: این ویژگی در این فیلم به مخاطب نوعی امیدواری به ماوراءطبیعه را می دهد و ناامیدی را در دل او از بین می برد. کارگردان فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» دوری از خشونت و سیاه نمایی و بیان ویژگی های عطوفت و مهربانی را از دیگر ویژگی های فیلم کوتاه «سه سال و سه ماه و دو روز» دانست. نمایش چهره ای انسانی از یک قاتل منتقد سینما که ایده فیلم را خاص و جدید ندانست گفت: این فیلم توانست به وسیله عواملی همچون دکوپاژ چهره ای انسانی از یک قاتل را در زندان به نمایش بگذارد. مهدی رضایی ایده های تصویری فیلم را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اگر پایان بندی فیلم بهتر اتفاق می افتاد می توانست اثری عمیق تر در مخاطب ارائه کند. وی با اشاره به اینکه فضای فیلم در دو جنبه رویا گونه و واقعیتی آن به خوبی قابل تفکیک است، تاکید کرد: صحنه های مختلف فیلم نشان می دهد که کارگردانان آن در انتخاب نماها و دوربین ها دقت فراوانی داشته اند. این منتقد سینما ایده نورپردازی این فیلم را نیز مثبت دانست و ادامه داد: تصاویر مهم ترین نقطه قوت این فیلم است که توانست به خوبی ارائه شود. وی همچنین درباره بازیگر نقش اصلی این فیلم نیز گفت: بازیگر نقش اول آن بازی کنترل شده و خوبی دارد.


پنجشنبه ، ۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن