تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهمن ماه امسال؛ خادمان قرآنی خراسان شمالی تقدیر می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر شورای هماهنگی توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی خراسان شمالی خبرداد: بهمن ماه امسال؛ خادمان قرآنی خراسان شمالی تقدیر می شوند دبیرشورای هماهنگی توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی خراسان شمالی گفت: خادمان قرآنی این استان طی برگزاری همایش در بهمن ماه امسال تجلیل می شوند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر ساعت 08:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، حسین ثابت قدم وحید با اعلام این خبر در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآنی افزود: معرفی خادمان قرآن یکی از کارهای ماندگار در تکریم از کسانی است که در حوزه های قرآنی فعالیت های ارزنده ای داشته اند.
وی اظهار داشت: با انتخاب و معرفی برترین خادمان قرآن کریم، باید بتوانیم الگوسازی واقعی را در جامعه داشته باشیم و انگیزه خوبی را در نوجوانان و جوانان ایجاد کنیم.
ثابت قدم وحید بر اهمیت تلاش برای مانوس شدن با قرآن کریم تاکید و تصریح کرد: آحاد جامعه باید در این راستا با عزم راسخ قدم‌های محکمی بردارند، تا از این رهگذر قرآن را به تدریج وارد همه شئونات و زندگی شخصی همچنین فعالیت‌های اجتماعی خود کنند.
سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه این جلسه اظهار داشت: قرآن از جایگاه و قداست ویژه ای برخوردار است و به عنوان محوری ترین و اساسی ترین فعالیت فرهنگی به شمار می رود.
حجت الاسلام والمسلمین ناصر هدایتی تصریح کرد: می طلبد تا بیش از پیش در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و بویژه استان گام برداریم .
لازم به ذکر است ؛ طی برگزاری همایشی در بهمن ماه امسال از سوی دبیرخانه توسعه و هماهنگی فعالیت های قرآنی استان، قاریان، حافظان، پیشکسوتان، مفسرین، خیرین قرآنی، چهره های گمنام قرآنی، چهره های ویژه قرآنی، قدیمی ترین دوره های قرآنی استان و مراکز  و موسسات برتر قرآنی تجلیل می شوند.
در ادامه این جلسه اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که ارسال اطلاعات کامل از چهره های قرآنی ازسوی دستگاه ها و مراکز قرآنی بمنظورطرح در کمیته انتخاب فعالان قرآنی برتر همایش در استان مهمترین مصوبه این جلسه بود.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن