تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت توجه به توسعه استان قم بر پايه حمل و نقل ريلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۴ (۸:۴۸ق.ظ)
استاندار قم مطرح کرد: ضرورت توجه به توسعه استان قم بر پايه حمل و نقل ريلي موج - قم - استاندار قم با اشاره به اهميت طرح هاي ريلي در توسعه استان گفت: اتصال ريلي شهرهاي استان هم يکي از اين طرح‌هاست که هر چه سريع‌تر بايد مطالعات آن آغاز شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در هشتمين نشست ستاد ملي بازآفريني كه با موضوع بررسي وضعيت بافت‌هاي نابسامان قم و با حضور وزير راه و شهرسازي در اين وزارتخانه برگزار شد، گفت: پروژه قطار سريع‌السير قم - تهران - اصفهان، اجراي طرح کمربند ريلي که راه‌‌هاي مواصلاتي با جنوب و جنوب شرقي کشور را دربر مي‌گيرد و ايجاد شرايط حمل و نقل ترکيبي در ايستگاه راه‌آهن قم از جمله مواردي است که در همين زمينه مدنظر قرار داده‌ايم.
وي با اشاره به اهميت طرح هاي ريلي در توسعه استان ادامه داد: اتصال ريلي شهرهاي استان هم يکي از اين طرح‌هاست که هر چه سريع‌تر بايد مطالعات آن آغاز شود.
سيد مهدي صادقي به مصوبات جلسه ستاد ملي بازآفريني اشاره و تصريح كرد: همه بايستي در راستاي تحقق تصميمات اين نشست تلاش داشته باشيم.
وي با تاكيد بر لزوم ارائه مشوق‌هاي جديد براي جلب بخش‌خصوصي براي سرمايه گذاري در احياي بافت هاي فرسوده افزود: چنانچه همت ويژه‌اي صرف شود و زمينه براي مشارکت همه بخش‌ها در بازسازي بافت‌هاي فرسوده فراهم شود قطعا وضعيت بافت فرسوده قم تغيير خواهد كرد.
صادقي تأکيد کرد: خوشبختانه طرح، برنامه و مصوبات لازم موجود است و تنها بايد همتي همه جانبه در اين باره در تمامي سطوح‌ وجود داشته‌باشد.
وي افزود: بايد زمينه حضور و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي را ايجاد کنيم و مشوق‌هايي را براي اين منظور به‌کار گيريم.
وزير راه و شهرسازي نيز بعد از استماع گزارشات ارائه شده در نشست، به مباحثي مانند سابقه تاريخي و موقعيت استراتژيک قم، مشکلات ناشي از طرح مونوريل در اين شهر، مداخلات نامطلوب در پروژه‌ها و لزوم حفظ هويت شهري و وحدت فضايي شهر قم پرداخت و گفت: بايد نظريه و ايده مشخصي درباره شهر قم داشته باشيم و انديشه‌اي درباره تمام بخش‌هاي اين شهر ارائه دهيم.
وي در ادامه يکپارچه ديدن طرح بازآفريني قم را ضروري دانست و ريل‌پايه شدن شهر قم را يکي از مهمترين راهکارهاي نجات اين شهر از مشکلات موجود عنوان کرد.
آخوندي افزود: قم به عنوان يک نمونه ايران‌شهري، موقعيت ممتازي در ايران دارد و از آنجايي که در ميان جهانيان نيز مورد توجه است بايد تلاش کنيم بازآفريني آن را به عنوان يک شهر توسعه يافته در ايران دنبال کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن